چاپ روی CD

چاپ روی CD

چاپ روی CD | چاپ روی سی دی | چاپ لیبل CD

چاپ روی CD |چاپ و تکثیر CD | چاپ لیبل CD |چاپ مستقیم روی CD

چاپ دی وی دی ارزان

چاپ سی دی ارزان

کاتالوگ محصولات سحر

 خدمات چاپ روی CD  در مجموعه چاپ نگار :

چاپ روی CD و خدمات در این زمینه به گونه ای می باشد که گروه طراحان نگار با سابقه تجربی طولانی و بهره گیری از نیروهای  انسانی متخصص و تکنولوژی روز در صنعت چاپ مفتخر است در عرصه چاپ دیجیتال و افست گامی نو بردارد این مجموعه مشتمل چند بخش با فعالیت های مرتبط به هم توانسته فاصلهْ مشاوره  طراحی تا اجرا و چاپ را به حداقل رسانده و بهترین کیفییت و هماهنگی قابل لمسی را به ارمغان آورد، از عمده فعالیت ها و به نحوی تخصصی ترین فعالیت، تولید و تکثیر انواع لوح های فشـرده اعم از CD ,DVD , Mini CD&DVD , Bisuines  Card  به شیوه صنعتی به شرح ذیل می باشد.

۱) چاپ دیجیتال روی سی دی و دی وی دی :

در این نوع چاپ  دیسک های استفاده شده اعم از سی دی  یا دی وی دی  پرینتیبل بوده که مستقیمأ از کارخانه های معتبـر تهیه و با دستگاههای تمام اتوماتیک کپی تراکس چاپی ۸ رنگ معادل ۴۸۰۰D pi را مستقیم برای چاپ روی CD فراهم می نمایداین نوع چاپ به صورت Inkjet می باشد .

خدمات تکثیر و رایت CD  در این شیوه از چاپ با استفاده از دستگاههای دابلیکیتور یا همان دستگاه های تکثیر ۱۱ تایی انجام می شود که ابتدا از سورس یا دسکت مادر نسخه ای به عنوان مادر در درایو مستر گذاشته و این دستگاه بصورت کپی سری از روی سی دی مادر بروی دیسکت ها بصورت همزمان رایت می شود که زمان رایت بسته به حجم محتوی دیسک سرعت رایت و نوع دیسکت ها متغییر بوده ولی تایم و زمان تقریبی بین ۱ دقیقه تا ۵ دقیقه می باشد .

مزیات چاپ دیجیتال CD :  چاپ روی CD در این شیوه در هر تیراژی ممکن و تحویل سفارشات بصورت یکروزه می باشد.

۲) چاپ افست روی سی دی و دی وی دی :

این نوع چاپ  از کیفییت بالا تری برخوردار بوده که از محسنات آن بوده و این نوع چاپ به دو شیوه قابل اراِیه می باشد :

  • استمپری با چاپ افست

  • سی دی های رایتی با چاپ افست

مراحل چاپ افست به این شکل است که ابتدا از طرح  یک نسخه فیلم و زینک تهیه شده  و با دستگاههای مخصوص چاپ افست روی سی دی (star)  چاپی چهار رنگ با ترکیب رنگی C,M,Y,K را فراهم می نماید.

در شیوه چاپ افست با سی دی های رایتی همانند چاپ دیجیتال سی دی ها خام بوده و تکثیر این محصولات یا بصورت تکی جهت مصارف روزمره ارگان ها استفاده می شود و یا بصورت تکثیر دابلیکیتوری صورت می گیرد که تفاوتی با سیستم چاپ دیجیتال سی دی ندارد .

این چاپ در سیستم استمپری بیشتر مورد استفاده بوده که در تیراژهای بالا از لحاظ کیفیت ، مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

۳) چاپ استمپری یا اورجینال نقره ای :

در این شیوه سفارشات از ابتدا بدون دخالت نیروی انسانی هنگام تولید رایت شده  و چاپ افست یا سیلک روی سی دی اجرا می شود ، کیفیت چاپ و کیفیت سی دی از جنبه رایت و ظاهر  نقره ای بودن (اورجینال) باعث شده این شیوه در اولویت قرار گیرد،با توجه به هزینه های جانبی جهت تولید قالب و فیلم و زینک در تیراژ های پایین پیشنهاد نمی شود .

سیستم رایت شدن یا تکثیر در این شیوه بصورت دابلیکیتور نبوده و بصورت استمپر در مراحل تولید محتوی بارگزاری می شود و درج نکته که در این شیوه از خدمات چاپ سی دی ارایه دیسکت ها بصورت خام امکانپذیر نیوده و محصول خروجی همیشه جهت تولید و تکثیر نیازمند محتوی و به سفارش مشتری تولید می گردد که حسن این شیوه نداشتن خطا حتی بصورت ۱ درصد را می توان نام برد .

برای رسیدن به قیمت یا همان تولید چاپ دی وی دی ارزان این شیوه مناسب و با حداقل تیراژهای بالای پنج هزار تایی پیشنهاد می شود.

جمع بندی پایانی : 

کلیه مراحل چاپ سی دی به سه شیوه دیجیتال ، افست و استمپری انجام می گیرد که این مجموعه آماده ارایه هر سه نوع از شیوه های چاپ و تکثیر را به مشتریان عزیز دارد و از باب تایید بهترین شیوه جهت تولید شیوه استمپری را می توان به عنوان یک شیوه چاپی عالی در این زمینه در نظر داشت که بیشترین درخواست سفارشات مبنی بر تولید و چاپ آلبوم های موسیقی و تولیدات محصولات آموزشی به این شیوه تولید و در بازار عرضه می گردد .

7 دیدگاه دربارهٔ «چاپ روی CD»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

به بالای صفحه بردن