چاپ تراکت و سربرگ

چاپ تراکت و سربرگ

تراکت با توجه به قیمت مناسب و همچنین اندازه و فضای کافی برای نمایش موارد  تبلیغـاتی امروزه یکی از به صـرفه ترین و معمـول ترین اقلام چاپی در جهـان محسوب  میشود. تراکت نوعی ورق تبلیغاتی با عمـری نسبتاً کوتاه است، که با هـــدف اطلاع  رسـانی و با بیـانی مستقیــم و بـدون واسطه، جهت معــرفی و ترغیب مخـاطب برای  استفاده از خدمات و کالای مورد نظر،چاپ و توزیع می‌گردد،به صورتی که خبر و آگهی  درج شــده بر روی تراکت ، محتـوی پیـامی از یک تحول، خبــر مهـم و یا یک جهش در  فعالیت را دارا باشد. تراکت ها غالبــاً با بیان تصویری و نوشتـاری و به صورت تک رنگ، دورنگ، یاچهاررنگ و معمولاً در اندازه های وسایـزی استانداردطراحی و چاپ میشوند.

اما تراکت حرفه ای بهتر است در ابعاد کوچکتر چاپ شود تا گیرنده بتواند آن را به راحتی حمل و در فرصت مناسب مطالعه نماید.  یک فروشگاه، موسسه تجاری، فرهنگی،یا غیره،  در خلال فعالیت‌های روزمره و همیشگی، ممکن است برای مدتی معین و یا از زمانی  خاص به تغییــر و تحول درروند معمول عملکرد خود اقدام نموده،که برای اطلاع رسانی فوری و ارزان قیمت آن به مخاطبان از طریق چاپ تراکت فوری و توزیع تراکت وارد عمل می‌شود.

چاپ تراکت و سربرگ به صورت معمول با دو مدل متداول کاغذ یعنی: تراکت و سربرگ تحریر و گلاسه چاپ می گردد و ما برای سهولت کار شما دو گرماژ مناسب این کار را انتخاب کردیم.تمام چاپ ها به صورت تمام رنگی و با استفاده از پیشرفته ترین ماشینهای چاپ افست انجام میگردد. برای محصولات مشابهی مانند :تراکت تبلیغاتی ، بروشور تبلیغاتی ، سرنسخه پزشکان ، فرم های قرارداد ،صورت یک لتی و  چند لتی هم میتوانید استفاده کنید

انواع تراکت : A4 ، A5 ، A6 و فرم خاص

ابعاد و سایز : ۲۱ × ۲۹.۷ ، ۱۷ × ۲۴ ، ۱۴.۸ × ۲۱ سانتی متر

کاغذ مصرفی : ۱۵۰ ، ۱۷۰ ، ۲۰۰ ، ۲۵۰ ، ۳۰۰ گلاسه،تحریر و تراکت ضدآب

خدمات تکمیلی : سلفون براق ،سلفون مات ، یو وی موضعی، یو وی سیلندری

برای مشاهده کامل کلیک کنید
به بالای صفحه بردن