تراکت ضد آب

تراکت ضد آبچاپ تراکت ضد آب

فواید و خاصیت تراکت ضدآب :

دیگر نگران خیس شدن تبلیغات خود در بارندگی نباشید

با تراکت ضد آب آشنا شوید.

جنس جدید کاغذ مخصوص به هیچ عنوان خیس نمی شود

برای اولین بار در چاپ نگار سفارش دهید.

#جلوگیری از قطع و نابودی درختان :

برای تولید و ساخت این کاغذ از کانی های موجود که در طبیعت وجود دارد ساخته می شود کاغذ سنگ باعث جلوگیری از ططع درختان می شود.

#مقاومت و عدم نفوذپذیری آب :

خاصیت کاغذ ضد آب با توجه به تولید از کانی های موجود و سنگی بودن بعد از چاپ نه تنها راه نفوذ آب بلکه حتی جوهر و مرکب نیز امکان نفوذ را ندارد.

#حالت گش سانی یا مقاومت در مقابل پارگی :

با توجه به خاصیت ضد آب بودن کاغذ و عدم نفوذ آب به سختی دچار پارگی می شود و در زمان پاره کردن حالت کش دار بودن را داشته که سبب شده نسبت به کاغذهای معمولی مقاومت بیشتری داشته باشد و مصرف زیادی در موارد و شرایطی که بارندگی و رطوبت دار استفاده می شود.

#قابلیت بازیافت و تجزیه مجدد:

این کاغذ برخلاف این همه مقاومت در مقابل آب و پارگی قابلیت فوق العاده زیادی در تجزیه پذیری و بازگشت به دامان طبیعت را داشته که با قرار گرفتن در مقابل اشعه ماوراء بنفش با سرعت خیلی زیاد تجزیه و تحلیل می گردد.

پیشنهاد می شود  : چاپ تراکت کرافت   | پیشنهاد می شود  : چاپ تراکت مشاغل

برای دریافت تعرفه-قیمت تراکت-ضد-آب با مجموعه تماس حاصل فرمایید.

قابل ذکر می باشد که این نوع تراکت همانند چاپ تراکت های معمولی در سایز و اندازه های مختلف و در انواع چاپ یکرو و چاپ دورو را داشته ،و همانند کاغذ گلاسه که در گرماژ مختلف با توجه به مصارف مختلف از قبیل بروشور ،کاتالوگ و کارت ویزیت استفاده می شود این نوع کاغذ نیز چاپ و دارای شیت های متعددی در زمینه های چاپ را داشته و فقط تنها مورد قابل اشاره در فرم های عمومی تراکت زمان تحویل چاپ تراکت ضد آب نسبت به باقی تراکت ها مستلزم زمان بیشتری می باشد.


جهت دریافت اطلاعات در زمینه چاپ تراکت،مراحل و شیوه های چاپ با ورود به بخش مقالات وب سایت ما را دنبال کنید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

به بالای صفحه بردن