چاپ انواع کارت ویزیت

چاپ انواع کارت ویزیت

مرکز چاپ انواع کارت ویزیت فوری

کارت ویزیت برخلاف آن که یک تبلیغ ساده و معمولی به نظر می رسد، درعین حال  می تواند تاثیــری مهم بر روی مخاطبین شما بگذارد. انتخاب نوع درست کارت با توجه  به نوع فعالیت و مخاطبین شما از نکات مهم و اساسی است.

کارت ویزیت حرفه ای داشتن نکته ای است که باید به خاطر سپرد که طــراح یک کارت ویزیت حرفه ای یعنی تصویر کشیــدن حس کار و نوع تجــارت مشتری. یک  کارت خاص خوب باید به گونه ای  طراحی شده باشد که بتواند بلافاصله توجه بیننده را به خود جلب کنـــد و او  ترغیب  به خرید محصول نماید. یک کارت ویزیت خوب نباید به عنوان آیتمی برای معرفی درنظر گــرفته شود که برای برقراری ارتبــاط با مشتــریان مورد استفاده قرار می گیـرد کارت ویزیت یکی از روش های تبلیغ و به نوعی ایستگاه اطلاعاتی در مــورد شما و کاری که انجـام می دهید می باشد. اگــر کارت ویزیت نتوانست به مقـاصـد واهـداف شمــا در زمینه بالا بردن میزان فروش محصول و معرفی و شناساندن شما جامه عمل  بپوشاند، این ثابت می کند که ویزیت شما در سطح مناسبی برای تاثیرگـــذاری  نبوده است.

برای اکثریت فرم کارت ویزیت ، فرم چاپ تراکت و فرم چاپ سربرگ ها شیت فوری ۶ ساعته و ۲۴ساعته  فراهم شده که امکان تحویل در کمترین زمان و فوری را  داریم  آماده خدمت رسانی به شما  سروران گرامی میباشیم.

نکته :  ذخیره فایل و پذیرش  سفارش چاپ فوری قبل از ساعت ۱۲همان روز انجام  می شود و در صورت ارایه بعد از ساعت به  سفارشات فردا موکول می شود.

چاپ انواع کارت ویزیت :گلاسه مات،گلاسه براق،سلفون مات،سلفون براق،لمینت،پی وی سی،کتان

سایز و ابعاد : ۸.۵ * ۴.۸ ، ۸.۹ * ۵.۸

کاعذ مصرفی : گلاسه ، انواع کتان ، مقوایی کارتی ۳۰۰ گرمی

خدمات تکمیلی : نقره کوب ، طلاکوب ، سلفون مات و براق ، لوگو برجسته و…

کارت ویزیت های دو رو  که عموما شامل لمینت مات دورو ،لمینت براق دورو ،کارت ویزیت موضعی استخوانی یا لمینت برجسته می باشد و در سایز ۹*۶ طراحی و چاپ می شوند .

 

از دیگر کارت ویزیت های دیگر می توان به ویزیت های یکرو اشاره کرد که شامل سلفون مات یکرو ،سلفون براق یکرو و موضعی یکرو ،کتان یکرو ، یوی یکرو و پی وی سی یکرو در میکرون های ۳۵۰ میکرون ،۵۰۰ میکرون و ۷۵۰ میکرون اشاره کرد که همگی قابلیت دورگرد شدن را در سایز ۹*۶ می دهد و با رعایت نکات می توان همچون نمونه های زیر کارتی خاص و حرفه ای طراحی و به چاپ رساند.

 

نمونه دیگری از نمونه های چاپ کارت ویزیت که بصورت عمومی و در سایز معمول ۸.۵*۴.۸ طراحی و چاپ می شوند و جزو یکی از مقرن بصرفه و به گونه ای چاپ کارت ویزیت ارزان می توان اشاره کرد شامل: یوی یکرو و یوی دورو  ،سلفون براق و مات یکرو و سلفون براق و مات دورو ،کتان آلمان یکرو ، کتان آلمان دورو ،کتان آمباس یکرو ،کتان آمباس دورو نام برد که امکان چاپ و طراحی را داشته و قابل انجام می باشد .

 

از دیگر نمونه های فانتزی که در چاپ کارت ویزیت عمومی می توان به اشاره کرد چاپ کارت ویزیت بصورت مربع می باشد که در تمامی مدل های ویزیت قابل انجام و بصورت هم بصورت ساده و هم دورگرد ارایه می شود.

 

در ادامه با توجه به سفرشات مختلف و همگام با مشاغل به نمونه های طرح ویزیت مشاغل می توان اشاره کرد که جایگاه ویژه ای در چاپ ویزیت دارد و سفارشات بصورت قالب خورده با توجه به مشاغل انجام میگیرد که این شیوه چاپی بصورت اختصاصی ارایه می گردد و جهت دریافت نمونه ها با مجموعه تماس حاصل فرمایید

با توجه به سفارش مشتریان عزیز و همکاران و به جهت  آموزش بیشتر و دریافت نکات طراحی و مقالاتی در این زمینه با مراجعه به بخش مقالات رجوع و به جهت جلوگیری در اتلاف وقت و ذخیره زمان با ارایه  طرح های لایه باز بران شدیم تا پکیجی از طرح های کارت ویزیت لایه باز را در اختیار شما سروران گرامی قرار دهیم.

جهت دریافت مجموعه طرح های لایه باز کلیک کنید .

به بالای صفحه بردن