چاپ تراکت 6 ساعته

چاپ تراکت ۶ ساعته

چاپ تراکت گلاسه  ۶ ساعته | چاپ تراکت تحریر ۶ ساعته

در دنیای امروز که امر تبلیغات و دیده شدن امر بسیار مهم در توسه یک کسب و کار به شمار می رود استفاده از تراکت های تبلیغاتی ، انواع بروشور های تبلیغاتی جهت معرفی هر چه بیشتر امر بسیار مهم و کاربردی به شمار می رود استفاده از خدمات چاپ تراکت در زمان کم و فوری از سری خدمات ارایه شده در مجموعه چاپ نگار می باشد که این مجموعه با تجهیزات کامل و بروز و  همچنین نیروی انسانی خلاق و حرفه ای در زمینه خدمات چاپ افست با تمام نیرو آماده همکاری با شما مشتریان و همکاران می باشد .

چاپ تراکت ۶ ساعته راهکاری برای مشتریانی که گاها مدیریت زمان در مسئله به موقع رسیدن سفارشات چاپی و زمانبندی مقرره که از پیش در هر مجموعه ای در نظر گرفته می شود دچار مشکل واقع می شود و نرسیدن اوراق تبلیغاتی اعم از چاپ تراکت ،انواع بروشور و یا کارت ویزیت که لازمه هر کسب و کار و تجارتی می باشد به چشم می خورد که این امر سبب فوریت این سفارشات و درخواست فوری جهت ثبت و انجام کارهای تبلیغاتی از خواسته این دسته مشتریان عزیز بوده که به سبب احترام و مشتری مداری با راه اندازی فرم چاپ تراکت ۶ ساعته و کارت ویزیت ۶ ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز هستیم .

در همین راستا به جهت فراهم آورده شدن نیاز بیشتر مشتریان و همکاران عزیز با راه اندازی فرم های ۶ ساعته  و ۲۴ ساعته در زمینه چاپ تراکت فوری در فرم های ۲۰۰۰ عددی در سایزهای A5 , A4 و A6 بصورت فوری و با کاغذهای تحریر ۸۰ گرم و گلاسه ۱۳۵ گرم نیز راه اندازی شده است و قابل ذکر می باشد به جهت نظم بیشتر در این فرم ها تمامی کارهای افست تراکتی و سربرگ در سایزهای غیر دقیق و در تیراژ های ۲۰۰۰ عددی قابل ارایه می باشد .

سفرش فوری کارت ویزیت

ارسال فایل با پسوند های jpg , pdf , tiff از طریق ارسال از طریق واتس آپ و تلگرام و پیام رسان های داخلی قابل ارسال می باشد.

ثبت سفارش چاپ تراکت ۶ ساعته از راه های مختلف ارسال فایل از طریق لینک ارسال فایل و تماس با مجموعه یا بصورت حضوری در دفتر چاپ نگار به آدرس ما می باشد .

ثبت سفارش چاپ تراکت ۶ ساعته از راه های مختلف ارسال فایل از طریق لینک ارسال فایل و تماس با مجموعه یا بصورت حضوری در دفتر چاپ نگار به آدرس ما می باشد .

تحویل کلیه سفارشات فوری ۶ ساعته اعم از چاپ تراکت های ۶ ساعته و کارت ویزیت های ۶ ساعته  در این مجموعه در دو نوبت ظهر و عصر تحویل می گردد .

ارسال سفارشات چاپی در تهران بصورت تحویل حضوری یا ارسال پیک از طرف مشتری و ارسال بار شهرستان از طریق تیپاکس در بسته های کوچک ، ارسال از طریق باربری واقع در تهران و یا ترمینال اتوبوس رانی انجام میگردد .

-کلیه سایز های ارایه شده فوق جهت چاپ تراکت فوری صرف دریافت فایل اولیه بوده که رعایت کلی اصول طراحی تراکت را لازم و باید رعایت شود و سایز ارایه شده نهایی با تغییر جزئی و اندک همراه می باشد که صرف دورگیری کار و حذف اضافات کار چاپی می باشد .

-دریافت فایل چاپی مد نظر چاپ با فرمت چهار رنگ بصورت CMYK و بصورت ۱۶ Bit  دریافت میگردد که در صورت عدم رعایت این موارد و طراحی فایل تراکت یا فایل های چاپی بصورتRGB  و یا بصورت ۸ Bit  امکان تغییر رنگ تا ۵۰ درصد را بهمراه داشته و کلیه مسولیت به عهده مشتری می باشد .

نحوه محاسبه زمان جهت ثبت سفارش تراکت فوری ۶ ساعته و زمان تحویل :

۱- ثبت سفارشات فوری چاپی قبل از ۱۱

در صورتی که ثبت سفارش کار قبل از ساعت ۱۱ ثبت گردد و تحویل کار همان روز تا ساعت ۱۹ قابل تحویل و ارایه می باشد.

چاپ تراکت 6 ساعته

 

نحوه محاسبه زمان جهت ثبت سفارش تراکت فوری ۲۴ ساعته و زمان تحویل:

۲- ثبت سفارشات فوری چاپی بعد از ساعت ۱۱

درصورت ثبت سفارش بعد از ساعت ۱۱ و تا ۱۸ در روز ثبت گردد ، تحویل سفارش روز بعد از ساعت ۱۵ به بعد قابل تحویل می باشد .

چاپ تراکت 24 ساعته

زمان ارایه شده جهت ثبت سفارش چاپ تراکت ۶ ساعته و تحویل این فرم های فوری در روزهای کاری و اداری بوده

و قابل ذکر می باشد که روز های کاری که امکان ثبت سفارشات فوری را داشته، شنبه تا چهار شنبه قابل انجام می باشد .

 

چگونگی تحویل سفارشات چاپ تراکت ۶ ساعته و ۲۴ ساعته در فرم های فوری :

تحویل سفارشات چاپ تراکت بصورت فوری در این مجموعه با دریافت فایل قبل از ساعت ۱۱ هر روز  امکان تحویل را در همان روز بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ تحویل میگردد

در فرم های سفارشی بعد از ۱۱ تا ۱۸ هر روز تاریخ تحویل به روز بعد و تحویل تا ساعت ۱۵ روز بعد موکول و تحویل می گردد

ارایه فایل تعیین کننده زمان تحویل سفارش تراکت ۶ ساعته را داشته و نکته مهم در چاپ نگار که سبب تمایز در بین همکاران را به دنبال داشته ، تحویل کارهای ثبتی ۶ ساعته انواع تراکت و کارت ویزیت های ارایه شده بعد از ساعت فوری مقرر و تعیین شده  یعنی بعد از ۱۱ را که به هر علت طراحی یا دیر رسیدن کلی طرح به مجموعه می شود قابل تحویل بودن در روز بعد و در ساعات اداری تحویل می شود را داشته و سبب جذب کلیه سفارشاتی شده که از حیطه مع الباقی همکاران بدور بوده و کلیت همکاران به روز بعد و در ساعت روز یا همان ۱۸ تا ۲۰ موکول می کنند .

 ثبت سفارش فوری تراکت و یا کارت ویزیت اگر به صورت اختصاصی انجام گیرد شامل هزینه های زیادی از قبیل هزینه های فیلم و زینک هزینه فرم های چاپ و در فرم های ویزیت شامل انواع روکش اعم از سلفون (مات و براق) ،لمینت (مات و براق ) و یا هرگونه سفرش دیگر به صورت اختصاصی آن هم در تعداد کم مقرون بصرفه نبوده و بسیار هزینه بردار می باشد .

این مجموعه با توجه به سابقه طولانی در این رشته و فعالیت مستمر در این زمینه و از طرفی وفاداری هر چه بیشتر مشتریان به این مجموعه سبب شده که انجام این سفارشات در این مجموعه ساماندهی شود و ثبت سفارشات از همکاران و مشتریان در این مجموعه بصورت عمومی انجام می گردد.

با توجه به حجمه سفارشات که بصورت فوری درخواست داده می شود در چاپخانه نگار بصورت فرم عمومی ولی با سرعت بالا و با قرار گرفتن در اولویت کارها انجام می شود که کلیه مراحل اعم از فرم چینی ، ساخت و تبدیل فایل به صورت فیلم و زینک بصورت دقیق و فوری و در سفارشات فوری کارت ویزیت ۶ ساعته   در این مجموعه قابل اجرا می باشد و کلیه مراحل سلفون کشی در فرم های سلفون مات و براق  و کارت ویزیت های لمینت در فرم های کارت ویزیت لمینت براق فوری و یا کارت ویزیت لمینت مات فوری بصورت منظم و دقیق انجام می گیرد .

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
Pinterest
WhatsApp

2 دیدگاه دربارهٔ «چاپ تراکت ۶ ساعته»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

به بالای صفحه بردن