چاپ و تولید دی جی پک

نمونه چاپ CD

نمونه چاپ CD (بخش دوم )

نمونه و ابعاد قالب طراحی  |  نمونه گیری قبل از چاپ

ارایه نکات و پاسخ به سوالات در باره چگونگی و مراحل چاپ سی دی با ارایه تعدادی از نمونه کارها

نمونه چاپ CD و تولید پکیج اطلاعات مالی بورس

 

نمونه چاپ CD

 

فایل طراحی به جهت چاپ با چه فرمت رنگی ارایه شود ؟

فایل طراحی  برای چاپ دیجیتال با فرمت RGB  با رزولیشن حداقل ۳۰۰Dpi وبا فرمت های Psd ,Tif ,jpg .Cdr ,Pdf  مورد قبول می باشد در مورد فرمت CMYK با رزولیشن حداقل ۳۰۰Dpi و با فرمت های Psd ,Tif ,jpg .Cdr ,Pdf  مورد قبول می باشد.


نمونه چاپ CD ،چاپ کاور و بسته بندی دبستان شهید جاوید

 

نمونه چاپ CD

 

ابعاد طراحی لیبل سی دی چه ابعاد و اندازه ای دارد ؟

ابعاد طراحی لیبل سی دی بصورت مربع با سایز ۱۲*۱۲ سانتی متر با رعایت مد رنگی با توجه به سوال و پرسش قبل با رزولیشن ۳۰۰ Dpi  حداقل و دایره وسط سی دی یا رینگ داخلی با ابعاد ۲.۲ در ۲.۲ سانتی متر در نظر گرفته شود .پیشنهاد می شود در صورت امکان دایره وسط بصورت پر و بدون حذف ارایه شود ولی حد  و حدود دایره در نظر گرفته شود و در حاشیه سی دی با رعایت حاشیه اطمینان حداقل ۵/ سانتی متر مناسب می باشد .


نمونه چاپ CD  پکیج و بسته بندی محصول راهنمای سفر به کامبوج

 

 

شرایط چاپ و قیمت گذاری در مجموعه چاپ نگار با توجه به شرایط و تعرفه همکاری و تعرفه مشتری چگونه محاسبه می شود ؟

قیمت گذاری خدمات چاپ و تکثیر سی دی ،چاپ و تکثیر دی وی دی با توجه به برآود اولیه و محاسبه متریال اولیه عنی جنس خام محاسبه و معیین می شود و در مورد تعرفه همکار با توجه به روند همکاری در سیستم محاسبه و شروع روند همکاری با پایه ۵% محاسبه میگردد .


نمونه چاپ CD  بهمراه قاب و کاور مجموعه نرم افزار های اندروید

 

شرایط فروش و خدمات چاپ و تکثیر CD , DVD در چاپ نگار چگونه می باشد?

با توجه به نکات ارایه شده در بحث  قیمت چاپ دی وی دی و رعایت شرایط و ارایه مدارک نسبت به تولید و تکثیر محتوی اعم از cd , dvd  بصورت ۵۰% به عنوان بیعانه و تسویه کامل در زمان تحویل سفارشات انجام میگیرد .


نمونه چاپ CD  پکیج قرآنی حسنی به سفارش حرم مطهر

 

 

شرایط گارانتی درچاپ و تکثیر سی در این مجموعه چگونه می باشد ؟

با حداقل سفارش ثبتی ۱۰۰ حلقه اعم از CD و DVD  شامل گارانتی بوده و در صورت بوجود آمدن  مشکل در اجرای سی دی یا دی وی دی سفارش داده شده و مقایسه با دیسکت مادر یا همان مستر اولیه در صورت مغایرت و تایید کارشناس هر تعداد خرابی بررسی و جایگزینی با لحاظ کردن زمان به جهت چاپ مجدد تحویل مشتریان و همکاران گرامی می شود .قابل  ذکر می باشد که تمامی هزینه رفت و برگشت در صورت خرابی به عهده مجموعه  بوده و پذیرفته می شود .


نمونه چاپCD  پکیج بارلی

 

 

زمان تحویل سفارشات چقدر می باشد ؟

زمان تحویل سفارشات فرم های دیجیتال طی زمان حداقل و حداکثر یک الی دو روز کار و در تحویل سفارشات چاپ افست سی دی یا همان تولید استمپری یک هفته تا ۱۰ روز کار یدر فرم عادی زمانبر بوده قابل ذکر می باشد در صورت تماس و ثبت سفارش واحد ثبت سفارشات زمان تحویل نهایی و تکمیل سفارشات اعلام و مشخص می نمایند .


نمونه چاپCD پکیج راز موفقیت و پک تند خوانی

 

 

آیا امکان نمونه گیری در سفارشات چاپ سی دی  می باشد ؟

بله در هر دو  شیوه چاپی در این مجموعه که شامل چاپ  افست CD و شامل چاپ دیجیتال CD امکان پذیر می باشد در نمونه گیری چاپ دیجیتال با ارسال طرح امکان نمونه گیری آنی امکان پذیر می باشد و مشمول هیچ هزینه نبوده و نمونه گیری رایگان انجام می شود . ولی در نمونه گیری چاپ افست با توجه به هزینه های جانبی اولیه که شامل فیلم و زینک می باشد با پرداخت هزینه ها امکان نمونه گیری می باشد


 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن