بهترین مارک دی وی دی خام

بهترین مارک دی وی دی خام چیست ؟

بهترین مارک دی وی دی خام بسته به نوع مصرف دیسک از برند های مختلف بسیار متغیر می باشد که کلیت دی وی دی خام ها به دو دسته دی وی دی خام ۴/۷ گیگ و دی وی دی ناین دسته بندی می گردد که در هدف از مقاله بهترین مارک دی وی دی خام برسی دی وی دی ۴/۷ می باشد که سازگار با انواع دستگاه های پخش و ضبط انواع اطلاعات همچون ویدیو ، آهنگ ، دیتا و انواع نرم افزار های مختلف و رایت DVD  بصورت دیتا مورد استفاده قرار می گیرد .

دسته بندی انواع دی وی دی  به دو مدل دی وی دی پرینتیبل یا دی وی دی قابل چاپ و دی وی دی چاپ دار که با طرح برند های مختلف ارایه می گردد :

dvd پرینتیبل : به آن دسته از دیسک های که با پوشش سفید رنگ به نام ماده ای با نام پرینتیبل ( printlable ) قابلیت چاپ روی سی دی را فراهم می کند و در صنعت چاپ دی وی دی که جهت چاپ مستقیم بروی دی وی دی مورد استفاده قرار می گیرد پرینتیبل گویند از انواع dvd خام در این رده می توان به دی وی دی خام پرینتیبل فینال پرینت می باکسدار Final ، دی وی دی خام پرینتیبل داپلیکو  باکسدار Duplico  ، دی وی دی خام پرینتیبل گاردین Gardian  ، دی وی دی خام پرینتیبل ویستک Vistak  در برند های ایرانی اشاره کرد و در مدل های خارجی به برند های همچون دی وی دی خام پرینتیبل بینگو تایوان Bingo ، دی وی دی خام پرینتیبل رای دیتا Ri Data می توان اشاره کرد .

دی وی دی خام پرینتیبل فینال پرینت می باکسدار Final:

دی وی دی خام پرینتیبل فینال پرینت می یکی از بهترین نوع دیسک های حال حاضر در بحث چاپ دی وی دی می باشد این دی وی دی با امکان ذخیره سازی انواع اطلاعات : آهنگ ، ویدیو ، نرم افزار و … و سازگار با انواع دستگاه های پخش و پلیر ها به عنوان دی وی دی درجه و گراید AA  تولید و عرضه می گردد که با قابلیت پشتیبانی رایت با سرعت های ۸x , 16x , 24x , 32x   را داشته و سطح پرینتیبل از کیفیت بالای جذب مرکب برخوردار بوده که توسط پرینتر های با قابلیت چاپ مستقیم بروی لوح فشرده قابل چاپ می باشد .

مشخصات دی وی دی خام پرینتیبل فینال پرینت می باکسدار Final :

دی وی دی پرینتیبل

نام تجاری :دی وی دی خام پرینتیبل فینال پرینت می

تعداد در پک : ۵۰ حلقه

نوع دیسک : DVD-R

درجه کیفی تولید : گراید AA

قابلیت چاپ : دارد

قابلیت رایت مجدد : ندارد

گراید AA : یک درجه کیفی جهت سنجش کیفیت انواع سی دی خام محسوب می شود که درجه کیفی AA  سطح بالایی از تولید این محصول در دنیا می باشد که دی وی دی خام پرینتیبل فینال پرینت می باکسدار Final  در این رده دسته بندی می گردد .

دی وی دی خام پرینتیبل داپلیکو  باکسدار Duplico :

دی وی دی خام پرینتیبل داپلیکو که از رده محصولات گراید AA  بوده و با توجه به قدمت بیشتر نسبت به فینال از سابقه بالاتر در تولید برخوردار بوده و با توجه به باکسدار بودن این محصول سبب جلوگیری از هرگونه گرد و غبار و وارد شدن آسیب جدی به محصول می شود این دی وی دی خام که از بهترین مارک دی وی دی خام های موجود در بازار نام برده می شود با ظرفیت ۴/۷ گیگ بایت امکان ذخیره سازی انواع اطلاعات همچون ویدیو ، نرم افزار و انواع اطلاعات بصورت دیتا و دیگر فرمت های مختلف همچون محتوای آموزشی ، محتوی های مصرفی در بیمارستان ها جهت ارایه اطلاعات بیمار به مراجعین را دارد .

سرعت رایت در دی وی دی خام پرینتیبل داپلیکو  هموچون دیگر محصول پرینت لیبل فینال بصورت ۸x , 16x , 24x , 32x   را داشته و سطح پرینتیبل از کیفیت بالای جذب مرکب برخوردار بوده که توسط پرینتر های با قابلیت چاپ مستقیم بروی دی وی دی قابل چاپ  و پرینت روی دی وی دی می باشد .

مشخصات دی وی دی خام پرینتیبل داپلیکو  باکسدار Duplico :

DVD-prinlable

نام تجاری : دی وی دی خام پرینتیبل داپلیکو

تعداد در پک : ۵۰ حلقه

نوع دیسک : DVD-R

درجه کیفی تولید : گراید AA

قابلیت چاپ : دارد

قابلیت رایت مجدد : ندارد

گراید AA : یک درجه کیفی جهت سنجش کیفیت انواع سی دی خام محسوب می شود که درجه کیفی AA  سطح بالایی از تولید این محصول در دنیا می باشد که

دی وی دی خام پرینتیبل داپلیکو  باکسدار Duplico در این رده دسته بندی می گردد .

دی وی دی خام پرینتیبل بینگو  باکسدار Bingo :

دی وی دی خام پرینتیبل بینگو  که محصول تایوان بوده و به عنوان یک DVD خارجی با کیفیت خارجی ارایه می گردد این دی وی دی با حجم ۴/۷ گیگ و قابل ذخیره سازی انواع اطلاعات از قبیل ویدیو ، آهنگ و دیتا و انواع نرم افزار مورد استفاده قرار می گیرد این دی وی ی با قابلیت های رایت مختلف ۸x , 16x , 24x , 32x   را داشته و سطح پرینتیبل دی وی دی پرینتیبل بینگو از کیفیت بالای جذب مرکب برخوردار بوده که توسط پرینتر های با قابلیت چاپ مستقیم بروی دی وی دی قابل چاپ  و پرینت روی دی وی دی می باشد .

مشخصات دی وی دی خام پرینتیبل بینگو  باکسدار Bingo :

بهترین مارک دی وی دی خام

نام تجاری : دی وی دی خام پرینتیبل بینگو  باکسدار Bingo 

تعداد در پک : ۵۰ حلقه

نوع دیسک : DVD-R

درجه کیفی تولید : گراید AA

قابلیت چاپ : دارد

قابلیت رایت مجدد : ندارد

گراید AA : یک درجه کیفی جهت سنجش کیفیت انواع سی دی خام محسوب می شود که درجه کیفی AA  سطح بالایی از تولید این محصول در دنیا می باشد که

دی وی دی خام پرینتیبل بینگو  باکسدار Bingo در این رده دسته بندی بوده و این dvd خام از بهترین مارک دی وی دی خام میباشد .

  پیشنهاد می شود  : بهترین مارک سی دی خام       پیشنهاد می شود  : برچسب سی دی       پیشنهاد می شود  : فروش دی وی دی خام پرینتیبل 

از انواع دی وی دی خام و مارک و برند های مختلف می توتن به برند دی وی دی خام  دکتر دیتا باکسدار ۵۰ عددی (Dr.Data) , دی وی دی خام فینال باکس دار ۵۰ عددی ( Final) ,  دی وی دی خام باجت باکسدار ۵۰ عددی (Budget ) اشاره که با کیفیت های بالا در تولید و دریافت رده بندی گراید های A  و گراید AA  در تولید دی وی دی خام بسیار مورد استفاده مشتریان قرار می گیرد .

دی وی دی خام فینال باکس دار ۵۰ عددی ( Final):

دی وی دی خام فینال باکس دار که از محصولات شرکت و برند Final  می باشد و یکی دیگر از محصولات با کیفیت بوده و با قابلیت رایت محتوی با حجم ۴/۷ گیگ بایت قابلیت ذخیره سازی انواع محتوی همچون : دیتا ، ویدیو ، آهنگ و انواع فرمت های نرم افزاری را داشته که با داشتن امکان رایت دی وی دی با سرعت های ,۸x , 16x , 24x , 32x را داشته  که در باکس ۵۰ عددی و تعداد در کارتن ۱۲ پک ۵۰ تایی بسته بندی و تولید می گردد که این دی وی دی خام یکی از بهترین مارک دی وی دی خام در بازار فروش عمده دی وی دی خام به شمار می رود .

مشخصات دی وی دی خام فینال باکس دار Final :

بهترین مارک دی وی دی خام

نام تجاری :دی وی دی خام فینال

تعداد در پک : ۵۰ حلقه

نوع دیسک : DVD-R

درجه کیفی تولید : گراید AA

قابلیت چاپ : ندارد

قابلیت رایت مجدد : ندارد

گراید AA : یک درجه کیفی جهت سنجش کیفیت انواع سی دی خام محسوب می شود که درجه کیفی AA  سطح بالایی از تولید این محصول در دنیا می باشد که دی وی دی خام فینال باکس دار Final  در این رده دسته بندی بوده و یکی از بهترین مارک دی وی دی خام می باشد.

دی وی دی خام باجت باکسدار ۵۰ عددی (Budget ) :

دی وی دی خام باجت  یکی از محصولات شرکت باجت با تنوع در محصول دی وی دی خام بصورت R- ,R+ در دو مدل دی وی دی باجت قرمز و دی وی دی باجت مشکیبوده که کیفیت دو محصول ارایه شده از این شرکت با کیفیت های گراید A  از سطح بالای تولید بوده و خرید عمده دی وی دی خام باجت در بازار تهران گواه این موضوع بوده که حجم بالای تولید این محصول بر اساس برآورد ماهاه حجم بالای سفارشات خرید dvd  خام را به خود اختصاص دارد است .

این دی وی دی با گنجایش حجم ۴/۷ گیگ بایت مخصوص رایت انواع ویدیو ، آهنگ ، دیتا و مخصوصا رایت انواع نرم افزار های مختلف و دی وی دی خام مخصوص تولید محتوی های آموزشی می باشد که بسیار مورد تایید تولید کنندگان محتوا های آموزشی قرا گرفته و سرعت رایت مختلف در محصول  بصورت ,۸x , 16x , 24x , 32x  نشان از کیفیت بالای محصول را دارد .

مشخصات دی وی دی خام باجت باکسدار ۵۰ عددی (Budget ) :

بهترین مارک دی وی دی خام

نام تجاری : دی وی دی خام باجت

تعداد در پک : ۵۰ حلقه

نوع دیسک : DVD-R

درجه کیفی تولید : گراید AA

قابلیت چاپ : ندارد

قابلیت رایت مجدد : ندارد

گراید AA : یک درجه کیفی جهت سنجش کیفیت انواع سی دی خام محسوب می شود که درجه کیفی AA  سطح بالایی از تولید این محصول در دنیا می باشد که دی وی دی خام باجت BUDGET  در این رده دسته بندی بوده و از بهترین مارک دی وی دی خام  می باشد .

دی وی دی خام  دکتر دیتا باکسدار ۵۰ عددی (Dr.Data) :

دی وی دی خام  دکتر دیتا باکسدار سازگار با دستگاه های پخش مختلف و ذخیر سازی محتوی با حجم ۴/۷ گیگ بصورت انواع فرمت های آهنگ ، ویدیو ، دیتا و نرم افزار های مختلف که بصورت باکس ۵۰ عددی جهت جلو گیری از ورود هر گونه گرد و غبار و آسیب به دی وی دی بسته بندی و ارایه می گردد از این دی وی دی با توجه به رضایت مشتریان طی خرید و اظهار به عنوان یک مارک دی وی دی خام خوب به شمار می رود.

از محصولات مختلف این شرکت می توان به سی دی خام دکتر دیتا پرینتیبل با کیفیت و گراید AA , سی دی خام دکتر دیتا باکس دار ۵۰ عددی گراید AA و دی وی دی خام پرینتیبل مستر دیتا باکس دار ۵۰ عددی با کیفیت و گراید AA  از محصولات این شرکت اشاره کرد .

مشخصات دی وی دی خام  دکتر دیتا باکسدار ۵۰ عددی (Dr.Data) :

بهترین مارک دی وی دی خام

نام تجاری : دی وی دی خام دکتر دیتا

تعداد در پک : ۵۰ حلقه

نوع دیسک : DVD-R

درجه کیفی تولید : گراید AA

قابلیت چاپ : ندارد

قابلیت رایت مجدد : ندارد

گراید AA : یک درجه کیفی جهت سنجش کیفیت انواع سی دی خام محسوب می شود که درجه کیفی AA  سطح بالایی از تولید این محصول در دنیا می باشد که

دی وی دی خام  دکتر دیتا باکسدار ۵۰ عددی (Dr.Data)  در این رده دسته بندی بوده و یکی از بهترین مارک دی وی دی خام به شمار می رود .

ارایه نظرات شما از باب برسی دیگر مدل های سی دی خام قابل چاپ مورد استقبال قرار می گیرد که تنها با معرفی محصول دریافتی از چاپ خانه های معتبر چاپ  دی وی دی  و مختلف برای شما مشتریان تحلیل می گردد و تجربه خرید شنا از خدمات و محصولات ما قابل ستایش می باشد منتظر نظرات ، پیشنهادات شما در ادامه مقاله معرفی با کیفیت ترین های CD خام هستیم .

4 دیدگاه دربارهٔ «بهترین مارک دی وی دی خام»

  1. دی وی دی پرینتیبل فینال رو از سایت سی دی نقش خریدم عالی بود البته قبلا از سایتشون باجت و دکتر دیتا رو هم گرفته بودم ولی اینبار چون دستگاه چاپ سی دی داشتم دنبال پرینتیبل می گشتم که با مطالعه مقاله شما که در مورد بهترین مارک دی وی دی خام نوشته بودید فینال رو گرفتم و عالی بود صرف تشکر براتون پیام میزارن و ممنون از مقاله های کاربردیتون

  2. دی وی دی داپلیکو خیلی کیفیت خوبی داره و واسه چاپ دی وی دی هم جذب بالای مرکب رو داره و از طرفی هم موقع رایت دی وی دی خیلی سوخت کمی داره و از برندهای دیگه ای مثل بلوشن ،ویستا و گاردین خیلی خیلی بهتر هست الکی هم پول دی وی دی خارجی برای چاپ و رایت دی وی دی هاتون ندید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

به بالای صفحه بردن