چاپ و تکثیر دی وی دی

شیوه های چاپ و رایت سی دی و دی وی دی : 

چاپ و تکثیر دی وی دی و یا چاپ روی سی دی بصورت اختصاصی و چاپ لوگوی سازمانی یا طرح مورد نظر بروی دیسک و لوح های فشرده با توجه به پیشرفت صنعت چاپ مخصوصا در چاپ دیجیتال سبب شده که در دسترس همه باشد که با  یه  جستجوی ساده با عنوان چاپ دی وی دی یا چاپ سی دی مراکز مهم و تخصصی که در این زمینه خدمات دهی میکنند در دسترس بوده و سفارشات شما با بهترین نحو انجام شود که مجموعه چاپ نگار با تخصص کافی در این زمینه و سابقه طولانی در ارایه این خدمات آماده خدمت رسانی می باشد .

کلیت خدمات چاپ DVD  به دو شیوه دیجیتال و افست ( استمپری و اورجینال ) دسته بندیمی شود که ارایه خدمات چاپ دیجیتال دی وی دی بصورت ۸ رنگ با دستگاه های کاملا صنعتی با کیفیت چاپ ۴۸۰۰Dpi  از سری خدمات چاپ دیجیتال بروی سی دی و دی وی دی قابل ارایه می باشد و در شیوه افست بصورت ۵ رنگ یا به اصطلاح تولید اورجینال می باشد که با تولید دیسک از ابتدا بصورت باردار و رایت شده و طی فرآیند چاپ افست  انتقال طرح از فیلم وزینک بروی بدنه خود سی دی انجام میگیرد .

چاپ و تکثیر دی وی دی به شیوه دیجیتـال :

چاپ و تکثیر دی وی دی در شیوه چاپ دیجیتال از سری دیسک های نوری که با نامپرینتیبل در بازار می باشد که بصورت یکدست سفید بوده و در صنعت چاپ استفاده می شود انجام میگیرد و قابل ذکر میباشد که کلیه DVD های استفاده شده در این مجموعه از بند های معتبر و با درجه کیفی گرید A که سطح بالایی در تولیدات محسوب می شود مورد استفاده قرار میگیرد که جهت معرفی در محصولات و برند های ایرانی میتوان به برند هایی همچون فینال FINAL ، داپلیکو Duplico و در برند های خارجی همچون دی وی دی بینگو Bingo , پرینکو Princo  , آریتا Arita , …اشاره کرد.

ارایه خدمات در چاپ دیجیتال با توجه به فراهم بودن کلیه دستگاه های چاپ و رایت بصورت کاملا بروز این امکان در مجموعه چاپ نگار فراهم گردیده که علاوه بر کیفیت بالا در خدمات امکان تحویل بروز و فوری را فراهم سازد که این امر از موارد بسیار مهم در خدمات رسانی هر چه تمامتر برای شما مشتریان فراهم شده است و قابل ذکر می باشد با توجه به حجم سفارشات و جلب رضایت شما مشتریان امکان نمونه گیری از سفارشات برای شما مشتریان فراهم می باشد .

 تکثیر دی وی دی یا رایت DVD بصورت عمده :

ارایه خدمات رایت DVD  در این مجموعه با تکنولوژی دستگاه کپی تراکس انگستان که یکی از بروز ترین دستگاه های تکثیر در دنیا میباشد انجام میگیرد در فرآیند ثبت سفارشات مشتریان که عنوان سفارش چاپ و رایت دی وی دی و یا چاپ و تکثیر دی وی دی میباشد که به منظور تولید محتوی های آموزشی ، تبلیغاتی ، نرم افزار و … نیازمند ارایه خدمات رایت میباشند در این مجموعه قابل ارایه میباشد .

ارایه خدمات رایت دی وی دی در شیوه دیجیتال بصورت رایتی یا ارایه خدمات بروی دیسک های خام معمول میباشد که این روند رایت در سیستم چاپ افست بصورت تکثیر نقره ای و یا اورجینال می باشد متفاوت بوده و در روند چاپ دیجیتال با توجه به محدودیت بودن تعداد در تیراژهای پایین این سیستم رایتی بسیار مقرون بصرفه می باشد که سرعت بالای این شیوه رایت و تکثیر شبب شده تا کلیه مراحل خدمات چاپ و رایت در یک نهایت دو روز کاری قابل ارایه به شما مشتریان را سبب شود .

روکش یوی روی دی وی دی  چیست و چه کاربردی دارد :

چاپ دیجیتال دی وی دی با توجه به استفاده از مرکب بر پایه آب پیشنهاد میشود که در انتهای سفارش یعنی بعد از چاپ و تکثیر دی وی دی سطح چاپ با ماده ای به نام UV  ضد آب و ضد خش گردد، که این مورد با توجه به کیفیت یوی ارایه شده در بازار پ مخصوصا در سفارشات دیسک خام پیشنهاد نمی شود که ادامه با روند ارایه محصول با بسته بندی و شیرینگ در پک های صد تایی آماده تحویل به شما مشتریان و همکاران عزیز می باشد .

مزیت چاپ و تکثیر دی وی دی به شیوه دیجیتال :

  • در این شیوه میتوان به سرعت چاپ و تکثیر دی وی دی  و تحویل  فوری و بروز اشاره کرد و  ارایه نمونه قبل از چاپ امکان پذیر می باشد.
  • انجام روکش لایه یوی در زمان ثبت سفارشات با درخواست انجام و هزینه اضافی در بر خواهد داشت .
  • زمان تحویل سفارشات خدمات یوی ساعت ۱۷ الی ۱۸ هر روز می باشد.  (ویژه همکاران)
  •  با توجه به نوسانات بازار از بروز بودن هزینه ها با مجموعه تماس حاصل فـرمـایید.
  • تاریخ تحویل طبق فرم های واحد رزروارسیون مجموعه چاپ نگار می باشد.

 

راهنمای طراحی لیبل دی وی دی  (DVD Lable Printing )اندازه لیبل سی دی

  • -سایز و اندازه کار ۱۲ در ۱۲ سانت با مد رنگی CMYK یا RGB باشد .
  • -با توجه به خطای احتمالی از طراحی فایل بصورت قرینه خودداری شود ( بعد ازچاپ امکان وسط نبودن کار احتمال می رود )
  • -ارسال فایل ها ترجیحا بصورت JPG یا PDF  و یا با هماهنگی در فرمت های دیگر مناسب چاپ ارسال شود .
  • -استفاده از کد رنگ مشکی در  بگراند با کد C=100/Y=100/K=100/M=100  تنظیم و در نظر گرفته شود .
  •  در نوشته ها متن  بصورت C=0/Y=0/M=0و K=100 و حالت Multiply جهت خوانایی بیشتر در نظر گرفته شود .
  • قبل از ثبت سفارش در قسمت شرایط و قوانین فرم های عمومی مطالعه شود و ثبت سفارش در این مجموعه به منزله مطالعه و پذیرش قوانین فرم های چاپی بوده و ارایه مجوز در موارد نرم افزار ،فیلم و سریال خانگی و انواع گیم و بازی ها الزامی میباشد .

 ” تعرفه و قیمت چاپ و تکثیر DVD به شیوه دیجیتال”:

خدمات چاپ و تکثیر دی وی دی  

۵۰ الی ۱۰۰ عدد 

۲۰۰ الی ۵۰۰ عدد 

۵۰۰ الی ۱۰۰۰ عدد 

۱۰۰۰ الی ۳۰۰۰ عدد 

۵۰۰۰ عدد به بالا 

چاپ بهمراه دی وی دی  درجه ۱

۹۸۰۰ تومان 

۹۵۰۰ تومان

۹۲۰۰ تومان 

۸۸۷۰ تومان 

تماس بگیرید

چاپ و رایت دی وی دی  درجه ۱

۹۵۰۰ تومان 

۹۲۰۰تومان

۹۰۰۰ تومان 

۸۸۰۰ تومان 

تماس بگیرید

سفارش آنلاین چاپ و تکثیر دی وی دی

  • دی وی دی خام
  • خدمات چاپ
  • خدمات رایت

در این مجموعه امکان ارایه انواع خدمات چاپ دی وی دی بصورت خام به شیوه دیجیتال و چاپ دی وی دی بصورت خام به شیوه افست در تیراژ های بالاتر که جهت مصارفی از قبیل دفاتر مهندسی، ارگانها و سازمانهای دولتی  و خصوصی که مصرف دی وی دی خام را با همراه داشتن لیبل سازمان بروی دی وی دی را دارند امکان پذیر بوده و با ثبت سفارش و عنوان چاپ دی وی دی خام  امکان تحویل، به هر دو شیوه دی وی دی بصورت خام و بصورت رایت شده فراهم می باشد .

نمونه گیری از  لیبل دی وی ی دی در این مجموعه رایگان بوده و بعد از ارسال طرح جهت نمونه گیری هماهنگ شود .

دریافت فایل psd جهت طراحی لیبل دی وی دی :

چاپ کاور دی وی دی :

از سری خدمات قابل ارایه دیگر در این مجموعه چاپ کاور دی وی دی می باشد که این خدمت در قالب ارایه خدمات چاپ پاکت DVD  یا چاپ جلد DVD می باشد.

 گاها استفاده از قاب دی وی دی در بسته بندی محصولات به چشم می خورد که چاپ کاور قاب دی وی دی نسبت به ابعاد قاب مورد نظر از سری خدمات قابل ارایه بصورت دیجیتال و افست می باشد .

خدمات چاپ پاکت DVD , پاکت CD  در ابعاد و اندازه های مختلف بصورت فرم های عمومی در قالب های مختلف قابل انجام می باشد که با توجه به محدودیت در سفارشات چاپی با پایه حداقی ۱۰۰۰ عدد به بالا بصورت حرفه ای و تخصصی قابل انجام و ارایه  می باشد .

 بسته بندی و شیرینگ قاب CD,DVD:

بسته بندی محصولات پاکت سی دی ، قاب سی دی و قاب دی وی دی از سری خدمات بعد از چاپ در این مجموعه می باشد که در انواع مختلف استفاده از پاکت CD  و پاکت DVD  در ابعاد های مختلف یک لت ، دولت و …. و انواع دیجی پک قابل ارایه می باشد .

استفاده از دیجی پک جهت چاپ و تکثیر آلبوم های موسیقی بیشتر به چشم می خورد که چاپ و تولید این محصول در قالب دیجی پک دولت ، دیجی پک سه لت بصورت تخصصی از سری خدمات قابل ارایه در این مجموعه می باشد که تمامی خدمات تولید و تکثیر آلبوم موسیقی در این مجموعه قابل ارایه میباشد .

خدمات شیرینگ و وکیوم قاب CD,DVD و پاکت CD.DVD و دیجی پک بصورت حرفه ای و در این مجموعه قابل ارایه می باشد .

چاپ لیبل CD و DVD :

استفاده از کاغذ و لیبل پشت چسب دار در قالب لیبل DVD بصورت چاپی و یا خام یکی از روش های انتقال اطلاعات بروی کاغذ و چسباندن بروی  لوح فشرده ها می باشد که با توجه به رشد صنعت های چاپ این روش منسوخ شده و به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد .
استفاده از بصورت چاپ افست و چاپ دیجیتال با کیفیت بالا از سری خدمات و محصول لیبل سی دی بصورت خام و بصورت نیم تیغ شده قابل ارایه در این مجموعه به مشتریان می باشد. 
چاپ این لیبل اگر چه ارزان قیمت می باشد ولی در عین حال شامل عیوب نیز همراه می باشد که مهمترین آن آمبالانس شدن دیسک را به همراه دارد و این امر سبب رایت نشدن درست و یا خوانده نشدن دیسک در درایو را بهمراه دارد از این رو استفاده از لیبل به ندرت پیشنهاد می شود.
 
به بالای صفحه بردن