چاپ روی سی دی با طرح دلخواه

چاپ سی دی با طرح دلخواه بصورت موردی یا استفاده از سی دی های آرم دار و اختصاصی بصورت خام و یا استفاده از چاپ روی سی دی جهت عناوین تبلیغاتی و یا تولیدات انواع آلبوم های موسیقی یکی از سری خدمات ارایه شده در مجموعه چاپ نگار می باشد که با امکان چاپ روی سی دی با طرح دلخواه شما مشتریان یا ارایه اطلاعات جهت طراحی یک لیبل خاص آماده ارایه خدمات هستیم .

  از سری خدمات ارایه شده در زمینه چاپ روی سی دی با طرح دلخواه مصارف بالای دیسک های مصرفی اعم از CD , DVD  خام بوده که با توجه به استفاده روز مرگی در مجموعه های مختلف دولتی و خصوصی جهت جابجایی فایل استفاده می گردد امر تبلیغات و درج اطلاعات شرکت و مجموعه بروی دیسک علاوه بر القای اهمیت موضوع همچنین می تواند به عنوان یک راهنما جهت اطلاع از محتوی داخل و یا تبلیغات بسیار مهم و کلیدی باشد .

استفاده از شیوه های مختلف چاپ بصورت دیجیتال و یا چاپ افست و استمپری در مجموعه چاپ سی دی نگار از مواردی هست که نسبت به تعداد مشتری و تیراژ قابل انجام می باشد که نوع چاپ نسبت به تعداد سفارش بسیار مهم بوده به نحوی که استفاده از شیوه چاپ دیجیتال در هر تیراژی میسر بوده ولی در سفارشات چاپ افست حداقل سفارش با ضریب ۱۰۰۰ عددی پایه ثبت سفارش در این شیوه در نظر گرفته می شود .

چاپ وتکثیر CD&DVD

چاپ روی سی دی با طرح دلخواه به شیوه چاپ دیجیتال و یا چاپ افست و استمپری ( نقره ای )

چاپ روی سی دی در تعداد کم و گاها سفارشات موردی که صرف تعداد زیر ۱۰۰ عدد می باشد و یا گاها حتی بصورت تکی مورد نیاز جهت مواردی همچون چاپ عکس روی سی دی یا چاپ عکس روی سی دی برای مدرسه و مواردی دیگر همچون چاپ سی دی پایان نامه  جهت ارایه به دانشگاه و  یا ارایه رزومه کاری در قالب سی دی چاپ شده و اختصاصی که از مواردی هستند همگی در قالب “چاپ سی دی به شیوه دیجیتال انجام می شود .

در سفارشات اختصاصی که تولی در تعداد بالتر می باشد و هدف از تولید انبوه و چاپ سی دی عمده و یا چاپ سی دی بصورت تجاری سازی محصول در قالب چاپ سی دی های آلبوم موسیقی ، چاپ سی دی محصولات آموزشی ، چاپ سی دی تبلیغاتی و نمایشگاهی و سایر خدمات استفاده از محصولات  چاپ دلخواه در شیوه افست و یا “تولید استمپری سی دی و “تولید استمپری دی وی دی” و در مواردی همچون چاپ روی سی دی با طرح دلخواه و چاپ روی دی وی دی با طرح دلخواه بصورت خام در هر دو شیوه افست و دیجیتال قابل انجام می باشد .

چکیده موضوع چاپ روی سی دی با طرح دلخواه : 

چاپ روی سی دی با طرح دلخواه، یکی از روش‌هایی است که این روزها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای چاپ روی سی دی، ابتدا باید طرح یا عکس مورد نظر را در کامپیوتر طراحی و با کیفیت بالا ذخیره کرد. در مرحله بعد، باید از یک دستگاه چاپ سی دی با قابلیت چاپ روی تمام سطح دیسک استفاده کرد. در نهایت، پس از چاپ، سی دی با طرح دلخواه آماده استفاده خواهد بود. این روش می‌تواند برای اهدای جایزه، تبلیغات و یا هدیه به دوستان و خانواده مورد استفاده قرار گیرد و بهترین نتیجه را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.


اشتراکذاری و ارایه نظرات شما دوستان عزیز مایه خرسندی ما می باشد :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
Telegram
WhatsApp
Pinterest
Print

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن