سی دی مخصوص چاپ

سی دی مخصوص چاپ : 

از سری محصولات تولید شده در زمینه محصولات سی دی خام و دی وی دی خام می توان به سی دی های مخصوص چاپ یا پرینتیبل اشاره کرد که با توجه به ارایه خدمات تخصصی در زمینه چاپ سی دی اریه این محصول بصورت اختصاص با قابلیت چاپ در دسته تولیدات کارخانه های معتبر در زمینه تولید CD پرینتیبل و DVD پرینتیبل قرار دارد .

محصولات با روکش سفید رنگ و یا زمینه پرینتیبل که با لایه ایجاد شده بر سطح دیسک امکان چاپ و  جذب مرکب (جوهر ) بصورت رنگ بندی را جهت چاپ با سری دستگاه های دیجیتال فراهم می کند درزمان تولید با درجه های کیفیتی و برند های مختلف ارایه میگردد که نسبت به جنس و کیفیت در درجه بندی های گرید A , گرید AA و گرید AAA  که در گزینه آخر بهترین کیفیت را دارد ارایه میگردد.

 در ادامه با معرفی انواع برندها و نوع بسته بندی این محصولات می پردازیم که امر و موضوع کیفیت دیسک ها نسبت به مصرف کاربر و کاربرد های مختلف استفاده جهت ذخیر سازی بسیار مهم میباشد و انتخاب اشتباه در استفاده از محصول بی کیفیت گاها هزینه ها و خسارات مالی و معنوی در تولید با ارزش و یا ذخیره سازی ها بهمراه دارد .

سی دی خام پرینتیبل فینال پرینت می Final Printme

محصول سی دی خام پرینتیبل فینال یکی از بهترین برند های سی دی مخصوص چاپ می باشد که با درجه کیفی و گرید AA در سری بسته بندی های کیک باکس ۵۰ عددی ارایه می گردد که این محصول با قابلیت ذخیره سازی اطلاعات تا حجم ۷۰۰ مگ از سری اطلاعات مختلف فیلم ، عکس ، ویدیو ، آهنگ قابل استفاده می باشد .
کیفیت چاپ در این محصول با جذب بالای مرکب و از سری پرینتیبل های باکیفیت کارخانه ای با متریال درجه یک می باشد که مصارف مختلف در زمینه های  چاپ سی دی صرف تولیدات آلبوم موسیقی ،استفاده بصورت سی دی خام و چاپ اختصاصی در مصارف ذخیره سازی اطلاعات در واحد های مختلف اداری و سازمانی کاربرد دارد .
از سری مصارف عمده این CD خام جهت رایت مدارک پزشکی در واحد های درمانی جهت رایت سی دی رادیولوژی ، رایت سی دی سونوگرافی ، آنژیو گرافی و امثالهم را داشته که در واحد های مختلف تدارکات این واحد های مورد تایید همه بوده و رضایت بالای خرید را بهمراه دارد.


سی دی خام پرینتیبل دکتر دیتا  Dr Data 

سی دی خام دکتریتا بسته ۵۰ عددی که بسته بندی محصول بصورت شیرینگ و وکیوم بوده  و با قابلیت ذخیرهسازی انواع اطلاعات همچون عکس ، ویدیو ، آهنگ و انواع اطلاعات با قابلیت ذخیره سازی  که با سازگاری تمام با دستگاه های رایت و پخش می باشد حجم ذخیره سازی این دسک ۷۰۰ مگ یا ۱ ساعت ودیو را دارد که در درجه کیفی و گرید AA  ارایه می گردد .
CD دکتر دیتا از سری سی دی های پر استفاده در صنعت چاپ می باشد سی دی مخصوص چاپ همچون برند دکتر دیتا نسبت به فینال مقرون بصرفه تر و در عین حال با کیفیت و اندازه محصول فینال می باشد که صرفا ارایه این محصول بصورت شیرنگ و بسته ۵۰ عددی وکیوم ارایه می شود .
مصرف عمده و بالای این سی دی خام در مصارف پزشکی بیمارستان ها بسیار به چشم می خورد و از طرفی با توجه به ماندگاری بالای اطلاعات از این سی دی در ذخیره سازی و بایگانی اطلاعات بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ارایه خدمات چاپ در این محصول با حداقل ضریب ۵۰ عددی و عمده فروشی با ضریب ۶۰۰ عددی حداقل تعداد پایه ارایه می گردد .
 

سی دی خام پرینتیبل اورهد  Overhed 

سی دی خام با قیمت عالی و استفاده بالا در صنعت چاپ سی دی که به جهت قیمت مناسب و کیفیت نسبتا خوب در سری محصولات ارایه شده در زمینه دیسک و سی دی مخصوص چاپ ارایه گردیده که این برند اکونومی با مصرف بالا در تولیدات سی دی خام عمده که بصورت چاپی مصارف مختلف ارگانی و سازمانی را داشته مورد استفاده قرار می گیرد .
محصول سی دی خام اورهد با قابلیت و جذب مرکب بالا در چاپ مستقیم روی سی دی جایگاه خوبی را در بین سایر محصولات پرینتیبل را از آن خود کرده که این محصول بصورت شیرینگ ۵۰ عددی و تعداد در کارتن ۶۰۰ عددی ارایه می گردد .
CD مخصوص چاپ با درجه کیفی گرید A  در مصارف عمده بیمارستان ها جهت انتقال اطلاعات بیماران و مراجعین در واحد های تصوریر برداری ، آنژیو گرافی ، سی تی اسکن و سایر بخش هایی که استفاه از سی دی خام را داشته ارایه می گردد که کلیه خدمات چاپ و تکثیر سی دی در مجموعه چاپ نگار قابل ارایه می باشد .
 

سی دی خام پرینتیبل بلوشن Blue ocean

برند بلوشن از سری محصولات باکس دار که بصورت ۵۰ عددی ارایه می گردد و با لایه پرینتیبل ایجاد شده روی این محصول به تازگی در سبد محصولات سی دی خام مخصوص چاپ ارایه می گردد این برند درجه کیفی A  را داشته و با توجه به ورود به تازگی در این صنعت بازخورد قابل توجهی در بازار نداشته است .
محصول سی دی خام بلوشن به جهت ارایه شدن در قالب کیک باکس سبب شده که نسبت به جلوگیری از ورود گرد و غبار در بسته بندی ها و از طرف استفاده این محصول بعد از خدمات چاپ و استفاده در کیک باکس سبب راحتی در حمل و نقل و جابجایی شده است .
سی دی بلوشن با قابلیت چاپ مستقیم در رده محصول اورهد قرار داشته و نسبت قیمت هم با محصول اورهد یکی بوده و به تازگی در سبد فروش محصولات مجتمع چاپ نگار قرار دارد که با ثبت سفارش از طریق سایت و یا بصورت تلفنی در ارایه این خدمات و فروش محصول بصورت سی دی خام در خدمت شما مشتریان هستیم .
 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
Reddit

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن