,

قاب سی دی باریک مشکی

۹۷,۰۰۰ ریال

دسترسی: 300 در انبار

قاب سی دی باریک مشکی:

قاب سی دی باریک مشکی یکی از بهترین بسته بندی های سی دی  می باشد که با وجود طلق شیشه ای بروی باعث شده است که  چاپ سی دی دیده شده و در اکثر مواقع نیاز به چاپ کاور نمی باشدکه در بازار به نام های قاب باریک ، قاب باریک سی دی ، قاب شیشه ای، قاب اسلیم یا قاب ۵ میل بفروش میرسد.

این محصول  با رویه شیشه ای که  در پشت درب محل تعبیه کاور فراهم شده است شفاف و شیشه ای می باشد که گاها در بعضی موارد بدون نیاز به چاپ کاور استفاده می شود و از روی قاب طرح چاپ شده روی سی دی نمایان و دیده می شود که این قاب در دو مدل مشکی و شفاف تولید و در کارتن ۲۰۰ عددی عرضه می گردد .

از انواع قاب سی دی ارایه شده در مدل های پهن و باریک می توان به قاب پهن سی دی شفاف ، قاب پهن سی دی نیمه شفاف و قاب سی دی پهن کف مشکی نام برد که جهت تولید آلبوم های موسیقی مورد استفاده قرار می گیرد .

ابعاد و مشخصات کامل قاب باریک سی دی  کف مشکی  (CRYSTAL) در قسمت خصوصیات و یا مشخصات کالا جهت طراحی و  چاپ کاور ارایه گردیده است که قابل ذکر می باشد امور طراحی و چاپ کاور بخشی از خدمات قابل ارایه در چاپ نگار می باشد ( از طریق راه های ارتباطی ارایه شده  با ما در تماس باشید ).

وزن 12 kg
ابعاد 40 × 25 × 15 cm
نام تجاری

قاب سی دی باریک مشکی( CRYSTAL )

تعداد در کارتن

200 عدد

ابعاد قاب

۱۲.۲×۱۲.۲

تعداد نگهدارنده لوح فشرده

1 حلقه

مناسب جایگذاری

سی دی و دی وی دی

توضیحات تکمیلی

داراری دو نگهدارنده جهت جایگذاری در پشت قاب جهت جایگذاری کاور قاب تعبیه شده است .

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قاب سی دی باریک مشکی”

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

به بالای صفحه بردن