چاپ بنر انتخاباتی

چاپ بنر انتخابات

چاپ بنر انتخاباتی شبانه روزی و فوری  ویژه انتخابات

چاپ بنر انتخاباتی که بدون محدودیت در تعداد و سایز جهت معرفی هرچه بهتر نمایندگان و کاندیدا بکار می رود در این مجموعه در سریعترین زمان و بروز با قیمت مناسب و کیفیت بالای چاپ قابل ارایه می باشد و د ادامه به موادر همچون نکات طراحی ، اهمیت چاپ بنر در انتخابات ،استفاده  از رنگ بندی مناسب در چاپ بنر های انتخاباتی و …. ارایه می گردد.

ارایه سایر خدمات تبلیغاتی در زمینه انتخابات که شامل : چاپ تراکت انتخاباتی ، چاپ پوستر انتخاباتی در ابعاد مختلف ، چاپ و رایت سی دی انتخاباتی در این مجموعه بصورت تخصصی و با توجه به شرایط زمانی در اسرع وقت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در خدمت شما مشتریان هستیم .چاپ بنر انتخاباتی

نکات مهم در طراحی و چاپ بنر های انتخاباتی :

  • جنس و مقاومت بنر های انتخاباتی
  • استفاده از رنگ مناسب در طراحی بنر انتخاباتی
  • استفاده از علام سیاسی در چاپ بنر های انتخاباتی
  • انتخاب یک شعار مناسب جهت چاپ بنر انتخاباتی
  • قیمت و تعرفه چاپ بنر تبلیغاتی ویژه انتخابات

جنس و مقاومت بنر انتخاباتی : 

بنری مقاوم در چاپ پوستر های تبلیغاتی به لحاظ چاپ پوستر انتخاباتی یا چاپ بنر انتخاباتی در سایز های بزرگ بسیار حائز اهمیت می باشد که استفاده از بنر ۱۲ انس در سایز های لارج فرمت بسیار موثر بوده و به نحو که در سایز های بزرگ با استفاده از لب چسب در دو سر بنر بجای استفاده از پانچ جهت نصب بروی داربست در معابر اصلی در سایز های بزرگ ۳ متر عرض و در هر طولی با کیفیت و جنس مقاوم مانع از پاره شدن می شود .

جنس و متریال کمی ضعیف تر در چاپ بنر های سایز کوچک در ابعاد یک در یک به لحاظ صرفه اقتصادی و مقرون بصرفه تر شدن چاپ بنر در ابعاد کوچکتر با ضخامت ۱۰ و ۸ انس پیشنهاد می شود که با جذب بالا در مرکب در این بنر ها در ابعاد ۱ در ۱ به تعداد بالا و بصورت پانچ شده قابل ارایه می باشد .

رنگ مناسب در طراحی و چاپ بنر انتخاباتی : 

رنگ های مناسب در طراحی بنر به لحاظ انتقال احساسات مختلف در رنگ های مختلف و تضاد رنگی در بکراند و پس زمینه جهت به چشم آمدن شعار و علایم سیاسی یا هر گونه عکس نوشته در بنر بسیار مورد اهمیت قرار دارد .

در رنگ های فسفری در چاپ بنر مقدور نبوده و گاها با مراجعه مشتریان در این زمینه روبرو هستیم که استفاده از رنگ های فسفری فقط در چاپ های افست و بصورت تک رنگ ساختگی قابل انجام می باشد  که جهت ترکیب رنگ ها مقاله  جدول ترکیب رنگ ها در چاپ برای مشتریان پیشنهاد می شود .

علایم سیاسی در چاپ بنر تبلیغاتی : 

علایم سیاسی نیاز به تحقیق و تفحس یا شاهکار خاصی نیست استفاده از رنگ به عنوان یک نماد یا ایجاد یک علایم سیاسی معمول که در دوره های قبل مورد استفاده نمایندگان بوده می تواند مورد استفاده قرار گیرد که خود این استفاده از علایم دوران قبلی نمایندگان نشان از هم سویی و ادامه راه یک نماینده و بالاخره جذب طرفداران نمایندگان را به دنبال داشته باشد .

پیشنهاد می شود  : چاپ سی دی انتخاباتی | پیشنهاد می شود  :چاپ تراکت انتخابات  | پیشنهاد می شود  : چاپ پوستر  

ایجاد و استفاده از شعار مناسب :

مطمئنا دید لحظه ای مخاطب به بنر باید رسای شعار و ماندگاری در ذهن مخاطب را ایجاد کند که استفاده از یک شعار ساده در عین حال پرمعنا و پر مفهوم می توان ذهن مخاطب را به چالش بکشد و سبب ماندگاری شعار و جذب و حتی پیشنهاد شما به عنوان یک نماینده اصلح به دیگران شود که این امر بسیار مهم و اساسی در طراجی و چاپ یک بنر انتخاباتی بسیار مورد اهمیت و ویژه محسوب می شود.

“در انتخاب شعار انتخابتی جهت چاپ بصورت تیتر درشت در بنر از ساده ترین و در عین حال پر معنا و مفهوم استفاده شود “

برداشت های مختلف در زمینه چاپ بنر که گاها چاپ پوستر لارج فرمت ، چاپ بنر ارزان ، چاپ پوستر ارزان و … نام برده می شود همه این موارد در عنوان چاپ بنر انتخاباتی قابل انجام و قابل تعریف می باشد .

قیمت و تعرفه چاپ بنر ویژه انتخابات : 

جهت دریافت و قرارداد چاپ بنر با توجه به نوسانات اخیر در روند افزایشی و کاهشی متناوب در قیمت بنر خام با شماره های تماس ۰۲۱۸۸۷۸۴۳۵۰-۰۹۱۲۰۲۱۷۰۲۳  با ما در ارتباط باشد و با توجه به حجم سفارشات بالا در زمان انتخابات از روند سفارش حتما زمان تحویل و روند کار پیگیری شود .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

به بالای صفحه بردن