سلفون و انواع کاور سی دی

کاورCD، سلفونCD، سلفونDVD، کاور ضدخش، دکمه اسفنجی ، پاکت درایوری و لیبل CD&DVD

انواع کاور سی دی جهت بسته بندی اعم از سی دی و دی وی دی ها که با هزینه مناسب و کاوری ارزان و بصورت آماده که نیازی به زمان به جهت تولید و آماده سازی نباشد از دیرین همـراه مصرف کنندگان بوده که از نمونه های ارایه شده به سلفون های سی دی و دی وی دی انواع کاور های ضد خش و کاور های پاکت سازی شده مثل پاکت های سفید درایوری و پاکت های حاضری و ساخته شده در بازار میباشد اشاره کرد که توضیح مختصری به جهت آشنایی داده میشود و امکان ارایه در مجموعه چاپ نگار می باشد که در زمان ثبت سفارش قابل ارایه میباشد.

سلفون سی دی :

یکی دیگر از انواع کاور سی دی همان نایلون سی دی میباشد بصورن پلاستیک شفاف و دور دوخت  که بصورت لبه چسب و ساده در بازار ارایه میشود و در بعضی مواقه بخاطر مصرف در اندازه های صد عددی و بسته های کیلویی به فروش  میرسد که در دو سایز مختلف با عنواین سلفون سی دی و سلفون دی وی دی که کمی بزرگتر به جهت جایگیری کاور سی دی  را داشته باشد در بازار مشاهد و قابل ارایه میباشد .

کاور ضدخش:

کاور ضد خش که یکی دیگر از انواع کاور سی دی میباشد که بصورت  کاورهای رنگی که در بسته بندی صد عددی و بگونه ای میباشد که در وسط آن لفاف نمدی استفاده شده مانع خش افتادن و امکان جایگذاری دو سی دی یا دی وی دی را میدهد.

دکمه اسفنجی:

دکمه اسفنجی بصورت فوم پشت چسب دار بوده که به دکمه اسفنجی سی دی معروف و امکان نصب دی وی دی را بروی کتاب کاتالوگ یا هر سطحی را فراهم میکند که بصورت پشت چسب دار و قالب خورده میباشد.

پاکت درایوی:

که همـان پاکت سفید میباشد که از قدیم الایام بخاطـر همراه بودن با انواع سی دی و دی وی دی در مادربرد ها  به این نام شهرت پیـدا کرده است که بصورت پاکت های تولید شده در شیت عمومی می باشد و در یک طرف آن قالب یا تیغ گرد خورده و با طلق پوشیده شده است  که از روی پاکت چاپ روی سی دی دیده می شود و در بسته بندی صد عددی قابل ارایه میباشد.

لیبل سی دی :

برچسب سی دی کاغذی پشت چسب دار با چسبندگی فوق العاده محکم جهت چسباندن بروی انواع سی دی و دی وی دی جهت انجام چاپ بروی سطح سی دی های معمولی که قابلیت چاپ را نداشته استفاده میشود .

این محصول در دو نوع محصول با سطح براق با عنوان لیبل سی دی براق و در نوع دوم بصورت مات و به عنوان لیبل سی دی مات تولید  و با نام برچسب سی دی نیز گاها نام برده میشود.

پخش سلفون سی دی 02188784350

سلفون سی دی

ابعاد کاور : ۱۳*۱۳ سانتی متر

ابعاد گسترده: ۱۳*۱۵سانتی متر

تعداد در بسته : ۵۰۰ الی ۵۵۰ عدد

 

سلفون دی وی دی

سلفون دی وی دی

ابعاد کاور : ۱۸*۱۵ سانتی متر

ابعاد گسترده: ۲۲*۱۵ سانتی متر

تعداد در بسته : ۳۰۰ الی ۳۵۰ عدد

 

پخش و فروش کاور ضد خش

کاورضدخش

ابعاد کاور : ۱۳*۱۳ سانتی متر

رنگ بندی : ۴ رنگ

تعداد در بسته : ۱۰۰ عدد


 

پاکت سفید درایوری

پاکت درایوری

ابعاد کاور : ۱۳*۱۳ سانتی متر

جنس : تحریر ۸۰گرم

تعداد در بسته : ۱۰۰ عدد


 

پاکت درایوری سفید

پاکت درایوری مربع

ابعاد کاور : ۱۳*۱۳ سانتی متر

جنس : تحریر ۸۰گرم

تعداد در بسته : ۱۰۰ عدد


 

برچسب سی دی

لیبل سی دی

ابعاد لیبل : ۲۶ *۱۳ سانتی متر

جنس :  فتو گلاسه براق

تعداد در بسته : ۲۰۰ عدد

 

  قیمت و خرید انواع کاور سی دی اعم از سلفون سی دی، کاور ضد خش، پاکت درایوری و دیگر محصولات به قسمت فروشگاه وب سایت مراجعه نمایید .

به بالای صفحه بردن