کاور سی دی ارزان

کاور سی دی ارزان

کاور سی دی ارزان چیست؟

نمونه های قابل ارایه کاور سی دی ارزان

کاور سی دی ارزان و منظور از بسته بندی و  پوششی مناسب جهت جلوگیری سی دی یا دی وی دی از هر گونه آسیب احتمالی که شامل خط افتادگی خراش یا جلوگیری از نشتن گرد و غبار بروی لوح های فشرده و دیسکت ها می باشد.

کاور سی دی ارزان پیشنهادی چیست؟

# سلفون CD

این محصولپوششی سلفون یا به اصطلاح نایلون CD  که جزو ارزانترین کاور می باشد اشاره کرد که بصورت کیلویی و پوشینه که در بسته های حدود ۵۰۰ الی ۵۵۰ عددی می باشد و در سایز بزرگتر با عنوان نایلون DVD  نامیده می شوده موتون معرفی کرد که این هم همانند سلفون CD بصورت کیلویی و در تعداد حدودی ۴۰۰ تا ۴۵۰ عددی  عرضه می شود.

# کاور ضدخش

از  کاور سی دی ارزان دیگر می توان به کاور ضد خش در بسته بندی در  رنگ های مختلف صورتی ،قرمز ،آبی و سفید و بصورت پک چهار رنگ در کاتن ها بسته بندی شده و لفاف دار اشاره کرد که در بسته های ۱۰۰ عددی ارایه می گردد.

# پاکت مقوایی

از دیگر  محصولات جهت جلوگیری از خط و خش بر سطح دیسکت  می توان به پاکت های کاغذی و پاکت های مقوایی  اشاره کر که با عنوان پاکت و یا جلد مقوایی نیز تولید و قابل ارایه می باشد که در نوع کاغذی به پاکت درایوری  و در نوع مقوایی جلد CD و یا جلد مقوایی که در بسته ها و محصولات فرهنگی در فروشگاهها قابل مشاهده است نامیده می شود.

 

کاور سی دی سفید یا پاکت درایوری

پاکت های ساخته شده و یا بصورت از پیش ساخته شده و بصورت درب دار و بدون درب سبک و در عین حال کاور مناسب به جهت ارایه  لوح های فشرده نرم افزار که به همین علت یعنی همراهی از قدیم با درایور های کامپیوتر و لوازم الکترونیکی به پاکت درایوی نام گرفته است.

 

 قاب سی دی و قاب دی وی دی

در پاره نکات در باره انواع کاورهای  سی دی به قاب سی دی و قاب دی وی دی نیز اشاره می شود که همراهی قاب سی دی و قاب دی وی دی بهمراه محصولات تولید شده به عنوان جایگزینی متفاوت نیز استفاده می شود که با امکان جایگذاری ولت در پشت قاب امکان معرفی بهتر محصول را بروی قاب می دهد.

در ادامه به جهت آشنایی و معرفی انواع بسته بندی  سی دی و به جهت مشاهده نمودن انواع مختلف  با مراجعه به بخش فروشگاه  و ورود به فروشگاه قابل مشاهده می باشد .

# قاب سی دی 

# انواع کاور های سلفونی

# انواع کاور های ضدخش 

# انواع قاب های دی وی دی

# انواع پاکت های آماده یا همان پاکت درایوری

 

و دیگر محصولات و ملزومات صنعت چاپ سی دی مراجعه نمایید و با بیان توضیحات کامل در مورد محصولات توانسته باشیم معرف خوبی از بابت انتخاب کاور مناسب مشتریان را فراهم آورده باشیم .

2 دیدگاه دربارهٔ «کاور سی دی ارزان»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

به بالای صفحه بردن