کارت ویزیت فوری

کارت ویزیت فوری | چاپ کارت ویزیت ۶ساعته

مرکز چاپ کارت ویزیت | کارت ویزیت لمینت | کتان| سلفون براق | یوی

ذخیـره فایل و پذیرش سفارش چاپ فوری قبل از ساعت ۱۲همان روز انجام  می شود و تحویل همه

روز ه در ساعت ۱۹ الی ۲۱ میباشدودر صورت ارایه بعد از ساعت به  سفارشات فردا موکول میشود.

همواره یکی از دغدغه ها و نگرانی های زمان چاپ و عدم زمانبندی مناسب و یا موقیعیت های پیش بینی نشده در ثبت سفارش از بابت سفارشاتی از قبیل چاپ کارت ویزیت ،چاپ بروشور های نمایشگاهی ،کاتالوگ و سازهای نمایشگاهی  در زمان برگزاری مراسم یا نمایشگاهها در اذهان تولید کنندگان و خدمات دهندگان بوده که این مجموعه با جایگزینی فرم های فوری در  خدماتی از چاپ کارت ویزیت فوری ،بروشور و کاتالوگ بصورت فوری و اختصاصی فراهم نموده ایم.

کارت ویزیت فوری جزو سفارشات روزانه است که بخاطر مصرف زیاد و به عنوان یک معرف  به جهت ارتباط دوباره و پایدار بین خدمات دهندگان و دریافت کنندگان یا تولید کنندگان و مصرف کنندگان بسیار رد و بدل می شود به همین علت داشت یه کارت حرفه ای چه از نظر طراحی حرفه ای و چه از نظر چاپ حرفه ای وچاپ مناسب چه به لحاظ قیمتی و هم از نظر زمانی بسیار اهمیت دارد.

با توجه به فراهم بودن کلیه خدمات قبل از چاپ و بعد از چاپ که شامل خدمات تکمیلی در زمینه کارت ویزیت لمینت براق و لمینت مات ،سلفون براق و سلفون مات ، یوی و …  آماده همکاری با کلیه همکاران می باشیم .

انواع کارت ویزیت :

کارت ویزیت سلفون براق و سلفون مات بصورت فرم های فوری و فرم های عمومی :

جزو معمول ترین و پر مصرف ترین  کارت ویزیت ها می باشد و بعد از خدمات چاپ بروی مقوای ۳۰۰ گرم گلاسه بصورت یک لایه نازک سلفون بروی کاغذ کشیده می شود که به دوصورت مات و براق قابل ارایه می باشد.

سلفون براق چیست ؟

بعد از خدمات چاپ با  لایه نازک کشیده بروی کار با داشتن براقیت بروی کاغذ باعث براقی کار شده که عموما با توجه به جلوه و شفافیت سهم زیادی از بازار حدود ۶۰ درصد بازار را به خود اختصاص داده که این سلفون باعث حفظ و دوام بیشتر کارت ویزیت می شود .

سلفون مات چیست ؟

سلفون مات هم همانند براق می باشد با این تفاوت که بجای براقی سطح چاپ بعد از روکش بصورت مات درآمده و به گونه ای حالت مخملی و لطیف تری را داشته که در نوع سلفون مات امکان  خدمات تکمیلی تری از جمله موضعی یا برجسته فراهم و قابل اجرا می باشد و استفاده از سلفون مات در عمومیت کارهای که نیاز به یوی موضعی یا برجستگی دارند استفاده می شود.

کارت ویزیت سلفون براق           کارت ویزیت سلفون مات

ابعاد چاپ کارت ویزیت های سلفون براق و سلفون مات در دو سایز ۸/۵*۴/۸ و در سایز بزگتر ۹*۶ می باشد که در هر دو مورد امکان دورگرد می باشد.

این دودسته کارت ویزیت بصورت معمول درسفارش یکروزه نهایتا دوروز کاری تحویل و در سفارشات فوری به عنوان اولین های سفارشات کارت ویزیت فوری قابل تحویل می باشند.

کارت ویزیت لمینت براق و مات بصورت فوری و فرم های عمومی  :

این نوع از کارت ویزیت از ضخیم ترین نوع های کارت ویزیت می باشد که بعد از چاپ با لمینت مات و براق پوشیده می شود

این نوع کارت ویزیت در سایز های ۵/۵*۵/۵ بصورت مربع دورگرد ، سایز ۸/۹*۵/۸ بصورت مستطیل دورگرد ،سایز ۸/۵*۴/۸ بصورت کارت ویزیتی معمولی دورگرد انجام می شود که در فرم های فوری بصورت ۸/۹*۵/۸ در فرم های چاپ کارت ویزیت لمینت ۶ ساعته قابل ارایه می باشد .

لمینت براق چیست ؟

در چاپ لمینت بعد از چاپ از روکش لمینت براق استفاده می شود که بخاطر براق بودن کار باعث جلب توجه مشتریان و مخاطب دریافت کننده کارت می شود که در نوع چاپ فوری لمینت ۶ ساعته بصورت دور گرد و در سفارشات عمومی امکان ارایه بصورت طرح موج ،کارت ویزیت معمولی سایز کوچک دور گرد و بصورت مربع دورگرد قابل ارایه می باشد .

کارت ویزیت لمینت براق یکی از مهمترین و پر سفارش ترین نوع کارت ویزیت فوری های این مجموعه می باشد و بخاطر حجمه سفارشات امکان تاخیر به هر علت پر نشدن فرم به حداقل رسیده و در زمان مقرر قابل تحویل می باشد .

لمینت مات چیست ؟

در نوع دوم کارت لمینت که بصورت مات روکش می شود بعد از چاپ سطح دوطرف کار با لمینت مات و ضخامت قابل توجه و ضخیمی را به کارت می دهد که استفاده از این کارت بصورت مات باعث خوانایی بیشتر نوشته ها و مشخصات روی کارت می شود که در این نوع کارت در فرم های ۶ ساعته قابل ارایه بوده و در فرم های عمومی بصورت طرح موج ،کارت ویزیت عمومی کوچک دورگرد و بصورت مربع دور گرد  قابل ارایه می باشد .

کارت ویزیت لمینت مات کارت ویزیت لمینت براق

ابعاد چاپ کارت ویزیت های لمینت براق و  لمینت مات در دو سایز ۸/۵*۴/۸ و در سایز بزگتر ۹*۶ می باشد که در هر دو مورد امکان دورگرد می باشد.

این دودسته کارت ویزیت بصورت معمول درسفارش ۷ روزه نهایتا ۸ روز کاری تحویل و در سفارشات فوری به عنوان اولین های سفارشات کارت ویزیت فوری بصورت ۶ ساعته و دو روزه قابل تحویل می باشند

چاپ کارت ویزیت لیبل فوری و فرم های عمومی : 

این نوع ویزیت ها بصورت لیبل های پشت چسب دار بوده که در فرم های ویزیت در ایعاد ۸/۵*۴/۸ بصورت ویزیتی و در انواع مختلف لیبل با سلفون براق ، لیبل با سلفون مات ، لیبل با سلفون مات بهمراه طلاکوب ، لیبل با یوی قابل انجام و ارایه می باشد .

لیبل با یوی ؟ 

این نوع از ویزیت بصورت فرم ویزیتی در سایز ۸/۵ در ۴/۸ که سایز استاندارد چاپ انواع کارت ویزیت می باشد انجام می شود که در نوع فرم های فوری بصورت ۶ ساعته قابل ارایه می باشد و با ثبت سفارش در ساعات قبل ۱۱ هر روز امکان تحویل سفارشات کارت ویزیت فوری لیبل یوی امکان پذیر می باشد .

لیبل با سلفون براق ؟

کارت ویزیت لیبل با سلفون براق بصورت فرم ویزیتی در سایز ۸/۵ در ۴/۸ که سایز استاندارد  همانند چاپ انواع کارت ویزیت می باشد انجام می شود که در نوع فرم های فوری بصورت فوری طی دو روز کاری و در فرم های فوری یک هفته قابل ارایه می باشد و با ثبت سفارش امکان تحویل سفارشات کارت ویزیت سلفون براق امکان پذیر می باشد که در این نوع بخاطر استفاده از روکش سلفون ماندگاری بیشتری نسبت به یوی داشته  و استقبال می شود .

لیبل با سلفون مات ؟ 

کارت ویزیت لیبل با سلفون مات بصورت فرم ویزیتی در سایز ۸/۵ در ۴/۸ که سایز استاندارد  همانند چاپ انواع کارت ویزیت می باشد انجام می شود که در نوع فرم های فوری بصورت فوری طی دو روز کاری و در فرم های فوری یک هفته قابل ارایه می باشد و با ثبت سفارش امکان تحویل سفارشات کارت ویزیت سلفون مات امکان پذیر می باشد که در این نوع بخاطر استفاده از روکش سلفون ماندگاری بیشتری نسبت به یوی داشته  و استقبال می شود که از این نوع ویزیت بصورت لتی جهت چاپ مواردی در سایز بزرگتر نیز چیده و چاپ می شود .

لیبل با سلفون مات و طلاکوب ؟ 

این نوع از لیبل بعد از خدمات چاپ با سلفون مات پوشیده می شود که تمامی مشخصات ویزیت لیبل با روکش سلفون مات را داشته و با همان ابعاد چاپ میگردد و در انتها با ارایه فایل شابلون جهت طلاکوب روی این لیبل انجام می شود که باعث محبوبیت هر چه تمامتر این محصول در بین انواع لیبل های ویزیتی شده است و در مدت زمان یک هفته الی ده روز کاری قابل ارایه به مشتریان می باشد .

با توجه به سفارش مشتریان عزیز و همکاران و به جهت  آموزش بیشتر و دریافت نکات طراحی و مقالاتی در این زمینه با مراجعه به بخش مقالات رجوع و به جهت جلوگیری در اتلاف وقت و ذخیره زمان با ارایه  طرح های لایه باز بران شدیم تا پکیجی از طرح های کارت ویزیت لایه باز را در اختیار شما سروران گرامی قرار دهیم.


جهت دریافت مجموعه طرح های لایه باز کلیک کنید 

2 دیدگاه دربارهٔ «کارت ویزیت فوری»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

به بالای صفحه بردن