چاپ نگار لوح آفرین

چاپ افست سی دی

چاپ افست سی دی :

چاپ سی دی افست خام | چاپ  افست و استمپری سی دی 

استفاده از چاپ افست سی دی یکی از بهترین شیوه های چاپ سی دی و چاپ دی وی دی به شمار می رود که در این شیوه چاپی با کیفیت بالا در چاپ و بدون محدودیت رنگی ، یکدستی تمام سفارش از نظر رنگ بندی و در عین حال استاده از مرکب برپایه یوی و عدم نیاز به روکش و همچنین استفاده از بهترین نوع سی دی خام از محسنات استفاده از این شیوه چاپی در دنیا به شمار میرود .

استفاده از سی دی خام به عنوان یک حامل دیجیتالی انواع محتوی ها چه بصورت شخصی و چه بصورت اداری امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از سی دی بصورت آرم دار یا بصورت چاپ شده که بصورت تبلیغاتی یا معرفی محصول در نرم افزار ها و محتوی های آموزشی و یا بصورت سازمانی بسیار مورد استفاده واقع میشود که در ادامه فرآیند تهیه و روش های چاپ سی دی به شیوه های مختلف و محبوب ترین شیوه همان چاپ افست سی دی خام را معرف شما همراهان همیشگی چاپ نگار هستیم .

ارایه خدمات چاپ سی دی بصورت خام به شیوه های مختلف چاپ دیجیتال سی دی و چاپ افست از سری خدمات ارایه شده در صنعت چاپ می باشد که مقوله چاپ سی دی انقلاب” تازه ای در همه فرآیند های چاپی اعم از چاپ کاغذ و چاپ اجسام مختلف به شمار می رود .

ارایه خدمات چاپ سی دی بصورت خام از مقوله هایی بود که در چند وقت گذشته فقط بصورت چاپ دیجیتال قابل ارایه به مشتریان بود که با توجه به ثبت سفارشات و درخواست های زیاد در این زمینه ارایه خدمات چاپ در این زمینه بصورت خام چه در مورد CD و چه در مورد DVD  به شیوه افست این خدمات مورد نظر فراهم گردید.

ارائه خدمات چاپ افست سی دی :

شیوه چاپ سی دی همانند خدمات چاپ کاغذ که بعد از فرآیند طراحی توسط طراح از فایل ارایه شده جهت دریافت فیلم و زینک اقدام می شود ، که بعد از خروجی فیلم و زینگ و انتقال فیلم به چاپخانه و نصب بروی دستگاه چاپ فرایند انتقال طرح توسط مرکب بر سطح کاغذ انجام می شود در این شیوه نیز در ادامه طراحی و ارایه طرح سی دی فرآیند چاپ آغاز میگردد .

بعد از فرآیند تهیه فیلم و زینگ که طرح اجرایی بصورت ۴ رنگ در فرمت CMYK  میباشد فیلم زین های آماده بروی دستگاه های مخصوص چاپ سی دی نصب می شود و بجای متریال مصرفی بجای کاغذ از دیسک خام بصورت نقره ای یا سیلور و یا تمپلات سفید مورد استفاده قرار می گیرد.که اتقال رنگ بصورت چهار رنگ توسط هر فیلم بر سطح سی دی منتقل می گردد .


چاپ نگار ارائه دهنده خدمات چاپ افست سی دی بصورت خام” و چاپ افست دی وی دی بصورت خام “


استفاده از روش چاپ افست در انواع تولیدات سی دی :

چاپ افست CD

 استفاده از روش چاپ افست در تولیدات مختلف لوح های فشرده بصورت خام و بصورت پر شده که در انواع مختلف رایتی دیجیتال یا داپلیکیتوری و یا رایت صنعتی یا تولید استمپری در ادامه فرآیند تولیدات بصورت نقره ای استفاده می شود که استفاده از چاپ افست سی دی در ادامه فرآیند تولید استمپری از دیر ایام از سری خدمات ارایه شده در مجموعه چاپ نگار به عنوان تنها ارایه این خدمات بود، که بعد از چندی دوباره ارایه خدمات چاپ افست CD خام در سبد محصولات ارایه شده به مشتریان معرفی و ارایه میگردد .

چاپ افست سی دی خام | چاپ افست CD خام :

از سری خدمات با کیفیت و دی عین حال درجه یک در زمینه لوح های فشرده استفاده از روش چاپ افست با بهترین کیفیت و بالاترین تراکم رنگی و با پایه مرکب های یوی که حل مشکل یکدستی چاپ و ضد آب بودن سطح چاپ سی دی ارایه شده را دارد بصورت تخصصی و حرفه ای در مرکز چاپ و رایت CD چاپ نگار بصورت عمده و خرد با حداقل سفاشاتی ثبتی در تیراژ ۱۰۰۰ عدد ارایه می گردد .

از مزیات این شیوه چاپ افست در لوح های فشرده به موارد مختلفی می توان اشاره کرد که بصورت پیشنهادی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

    1. چاپ یکدست و بدون اختلاف رنگی در چاپ سی دی
    2. ضد آب بودن چاپ و نوع مرکب استفاده شده بر پایه یوی ( مشکل اصلی استفاده از چاپ دیجیتال که بر پایه آب می باشد )
    3. مقرون بصرفه در تیراژ های بالا مخصوصا بالای ۵۰۰۰ عدد
    4. استفاده از زمینه نقره ای و سیلور در سفارشات ( که این مورد در چاپ دیجیتال صرفا با پس زمینه سفید یا پرینتیبل ارایه می شود )
    5. ایجاد کمترین خط و خش بخطر ارایه خدمات در این شیوه بصورت کاملا صنعتی و بدون دخالت نیروی انسانی

از معایب این شیوه که در ادامه تمام مزیت های این نحوه می توان اشاره کرد عدم استفاده در تیراژ و تعدا پایین سفارشات بخاطر مقرون بصرفه بودن میتوان اشاره کرد که با توجه به هزینه های اصطحلاک دستگاه و هزینه های قبل از چاپ شامل فیلم و زینک که صرفا برای سفارشات حداقلی ۱۰۰۰ عدد به بالا پیشنهاد می شود که خوشبختانه با توجه به مصارف عمده و ضروری سازمان ها بجای ارسال بصورت چاپ های کاغذی استفاده بصرفه از سی دی و مصارف روزانه بالای CD  ثبت سفارش اکثریت سازمان ها خیلی بیشتر از ۱۰۰۰ عدد می باشد و این تعداد گاها مصرف ماهانه یک سازمان و ارگان خصوصی و دولتی می شود .

چاپ افست سی دی استمپری | چاپ سی دی اورجینال :

ازدیگر استفاده از روش چاپ افست در شیوه استمپری یا تولید نقره ای سی دی های اورجینال می باشد که کلیه محصولات تولید در شیوه استمپری استفاده از چاپ ۴ رنگ در ادامه روش طی سالیان گذشته می باشد که بخاطر تولید سی دی در این شیوه بصورت صنعتی بصورت رایت شده میباشد که در تولید استمپری حداقل سفارشات بالای ۱۰۰۰ عدد بوده و با توجه به کیفیت بالای این شیوه چاپ از نحوه های چاپ CD  و مقرون بصرفه بودن در این تعداد از این گزینه استفاده میشود .

شیوه استمپری یا شیوه تولید سی دی اورجینال از روش هایی تولید انواع محتوی های نرم افزاری و اورجینال ، انواع چاپ و رایت سی دی نقره ای آلبوم موسیقی خوانندگان ، ارایه انواع سی دی های اورجینال گیم و بازی های کامپیوتری ، چاپ و رایت سی دی های آموزشی ، چاپ و رایت سی دی های تبلیغاتی در تیراژ های بالا مورد استفاده واقع میشود.

نمونه های اجرای چاپ سی دی به شیوه چاپ افست سی دی بصورت خام و تولید استمپری : 

3 دیدگاه دربارهٔ «چاپ افست سی دی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

به بالای صفحه بردن