قاب سی دی باریک شفاف

(دیدگاه 2 کاربر)

۹۱,۵۰۰ ریال

قاب باریک سی دی که جهت بسته بندی انواع سی دی و دی وی دی استفاره می گردد و با نامهای قاب باریک سی دی ، قاب اسلیم  و یا قاب 5 میل  معرفی می گردد و بفروش می رسد .

دسترسی: 1500 در انبار

قاب سی دی باریک شفاف:

ارایه مستقیم قاب سی دی باریک یا قاب اسلیم به مشتریان بصورت عمده

قاب سی دی باریک شفاف که جای یک عدد سی دی را داشته که با وجود طلق شیشه ای بروی آن سبب شده که در صورتی که سی دی ها بصورت چاپ شده باشند لیبل سی دی از روی قاب سی دی  دیده شود و در  بین قاب CD باریک شفاف از بهترین مواد اولیه ساخته شده است که در بازار به نام های قاب سی دی باریک  ، قاب سی دی ، قاب اسلیم  ،  قاب کریستال یا قاب ۵ میل سی دی  شهرت دارد .

مشخصات چاپ کاور  قاب سی دی باریک :

این محصول با توجه به امکان جایگذاری کاور در بخش رویه محصول و ثابت بودن کفه زیرین قاب سی دی فقط بصورت یک طرفه یا فقط بروی درب محصول امکان کاور را داشته که ابعاد کاور قاب سی دی ۱۲.۵ در ۱۲.۵ می باشد و با توجه به نیاز مشتریان گاها بصورت دولت و یا سه لت این کاور چاپ می شود که در لت دوم با دوبرابر کردن یک طرف محصول و در سه لت کردن بصورت ۳۷/۵ در ۱۲/۵ با دو خط تا چاپ و جایگذاری می گردد .

قابل ذکر است که این محصول به دو صورت کف شفاف یا بصورت کف یخی و در نوع دوم کف مشکی Blake  تولید می گردد که این محصول با توجه به قطر قاب در کارتن های ۲۰۰ عددی در دو ردیف ۱۰۰ تایی بسته بندی و ارایه می گردد که مبنای فروش قاب باریک بر همین مبنا یعنی ۲۰۰ عددی محاسبه و قابل تحویل به مشتریان و همکاران عزیز می باشد .

2 دیدگاه برای قاب سی دی باریک شفاف

  1. گلمکانی

    سلام
    این قاب سی دی حداقل خریدش ۲۰۰ تاست ؟
    یا کمتر هم بخوایم میتونیم بگیریم
    چون من خاطرم هست یه بار ۵۰ تایی بهم دادید این قاب های سی دی رو ؟!!

    • Manager

      سلام دوست عزیز
      بله این قاب ها ۲۰۰ تایی هستش
      اون قابی که خریداری فرموید قاب پهن سی دی شفاف هستش که مخصوص آلبوم های موسیقی هستش و به نام های قاب سی دی پهن یا قاب سی دی ضخیم بفروش میرسه
      قاب سی دی ضخیم

  2. parsamoheb

    قاب خوب و با کیفیت هستش و نسبت به سایر قاب سی دی ها از نظر هزینه ای هم بصرفه هستش چون دیگه کاور نمی خواد چاپ کنی و خود سی دی دیده میشه

دیدگاه خود را بنویسید
به بالای صفحه بردن