,

دی وی دی پرینتیبل

(دیدگاه 2 کاربر)

۷۱,۵۰۰ ریال

DVD پرینتیبل فینال یکی از محصولات پرینتیبل و با قابلیت پرینتیبل بودن امکان چاپ مستقیم را داشته از این دی وی دی می توان به یکی از بهترین نوع دی وی دی های ایرانی اشاره کرد که در عین ارزان بودن کیفیت مناسب در خروجی چاپ و رایت را دارد .

دسترسی: 1197 در انبار

دی وی دی خام پرینتیبل فینال

دی وی دی پرینتیبل ۱۶ X  با قابلیت چاپ مستقیم روی دی وی دی 

هر  دی وی دی با قابلیت ذخیره سازی  ۴.۷ گیگا بایت از انواع  اطلاعات که شامل موسیقی، ویدئو دیتا و هرگونه اطلاعات دیگر را دارد، این دی وی دی با قابلیت رایت با حداکثر سرعترایت بصورت  ۱۶x را داشته و مناسب برای ذخیره سازی هرگونه فیلم، موسیقی، عکس و دیگر اطلاعات را داشته که می تواند با تمامی فرمت ها باشد ،زمان ذخیره سازی ویدیو بصورت استاندارد را بر روی هر دیسک می توان ۱۲۰ دقیقه و یا  اطلاعات متفاوت دیگر را  ذخیره نمود.

محتوی ضبط شده بر این نوع لوح فشرده قابلیت پخش در انواع دستگاههای ویدیوخانگی یا DVD Pleyr  ها  و انواع سیستم های کامپیوتری اعم از کامپیوتر و لپ تاپ را داشته و براحتی قابل اجرا می باشد .

باتوجه به سطح دی وی دی که بوسیله ماده ای به نام پرینتیبل سفید و یکدست بوده قابلیت چاپ مستقیم بروی این محصول فراهم گردیده که این لایه سفید رنگ با قابلیت جذب مرکب و جوهر باعث شده تا توسط دستگاههای که قابلیت چاپ را داشته بروی این نوع از دی وی دی ها چاپ انجام گیرد تا دیگر نیازی به چاپ لیبل و چسباندن بروی سی دی نباشد .

مشخصات دی وی دی پرینتیبل فینال : 

پرینتیبل : هر پرینتری که از نوع inkjet باشد قابلیت چاپ برروی این نوع از دیسکها را دارد.

پرینترهای که در این نوع دی وی دی ها استفاده می شود اکثرا  به صورت جوهرافشان بوده وقابلیت چاپ بر روی DVD پرینتیبل وکاغذ را دارا می باشند.

++GRADE A : درجه کیفی بسیار بالا در تولید سی دی خام و دی وی دی خام در بحث استاندارهای جهانی تولید محسوب می شود.

این محصول بصورت کیک باکس  بسته بندی و بفروش می رسد که فروش این محصول بصورت حداقل یک پک یا ۵۰ عدد می باشد .

2 دیدگاه برای دی وی دی پرینتیبل

  1. محمدیان نامی

    سلام شما دی وی دی نقره ای و اورجینال رو دارید و اینکه من دنبال کفه سی دی مربع میگردم که رو مقوا چسبیده میشه اون رو هم دارید؟

    • Manager

      بله دوست عرزیز شما می تونید سفارش بدید براتون دی وی دی اورجینال رو تولید کنیم از باب کفه مربع یا مستطیل هم به سایت پارسا سی دی سر بزنید این مجموعه تخصصش تو ولید ملزومات قاب سی دی از جمله کفه سی دی مربع و کفه سی دی مستطیل هستش

  2. parsamoheb

    دی وی دی عالی هست برای خدمات چاپ DVD واسه آموزشگاه گرفتم البته زحمت چاپ دی وی دی ها رو اوایل خودم میزدم ولی با توجه به تعرفه های چاپ شما همیشه خدمت شما هستیم و رامون چاپش رو میزنید و فقط رایت DVD ها رو هم بخاطر متفاوت بودن محتوی ها خودمون رایت میزنیم عالی بوده

    • چاپ نگار

      ممنون از محبت شما دوست عزیر
      ارایه کلیه خدمات چاپ سی دی ، چاپ دی وی دی از سری خدمات قابل ارایه به شما دوستان عزیز می باشد

دیدگاه خود را بنویسید

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

به بالای صفحه بردن