چاپ و تکثیر آلبوم موسیقی

 چاپ و تکثیر آلبوم موسیقی و ساخت دیجی پک موسیقی

 چاپ و تکثیر سی دی و ساخت انواع پک آلبوم موسیقی و یا یک اثر هنری در قالب سی دی در بهترین نحو با کلیه خدمات چاپ مستقیم روی سی دی و استفاده از یک بسته بندی عالی و درجه یک در انواع قاب سی دی مخصوص آلبوم مهای موسیقی و یا بصورت پاکت و یا در نوع ویژه و خاص بصورت دیجی پک در نوع دولت و سه لت که از سری خدمات تخصصی چاپ نگار می باشد که با تجربه بالا و بصورت تخصصی در ارایه این خدمات به شما مشتریان هستیم .

خدمات ارایه شده در زمینه چاپ و تکثیر سی دی بعد از دریافت مجوز (در بخش در یافت مجوز)و ارایه مجوز تکثیر در این مجموعه در روند تولید و تکثیر قرار می گیرد که با توجه به تعداد و با توجه به سلیقه های مختلف و یا با ارایه پیشنهادات و نظرات تولید کننده آلبوم استارت اولیه در زمینه چاپ و تکثیر آلبوم موسیقی خورده می شود .

اولین مرحله تولید در این مجموعه که با توجه به روند دوستان در وزارت فرهنگ ارشاد ارایه طرح های اولیه و کسب مجوز و رعایت کلیه اصول ارشادی بوده مبحث طرح اولیه لیبل و بوکلت یا جعبه و کاور می باشد که بعد از طراحی اولیه و ثبت طرح در مجموعه رسانه های دیجیتال و ثبت اثر در کتابخانه ملی جهت تولید انبوه با ارایه مجوز تکثیر قابل انجام می باشد .

انواع شیوه تکثیر و تولید آلبوم های موسیقی :

در بحث تکثیر دیسکت ها عموما به دو صورت یعنی چاپ دیجیتال و چاپ افست یا سی دی اورجینال ،که در لینک همین مقاله توضیحات لازمه ارایه شده است قابل انجام می باشد در شیوه اول چاپ دیجیتال سی دی استفاده از سی دی های معمول بازار بوده ولی با قابلیت چاپ مستقیم بروی سی دی که ظاهری کامل شبیه سی دی های اورجینال را داشته با تفاوت اینکه سطح زیرین سی دی بصورت نقره ای نبوده و بصورت رایتی یا به اصطلاح دابلیکیتوری انجام می شود.

 در نوع دوم که در بحث تولید سی دی های موسیقی و نشر آثار فرهنگی از اعتبار بالاتری برخوردار بوده تولید سی دی به شیوه اورجینال و کف نقره ای می باشد که استفاده از این روش با حداقل ۱۰۰۰ تایی طبق توضیحات در بخش استمپری سی دی قابل انجام می باشد و در این بند دوباره خاطر نشان می شویم که تولید و تکثیر سی دی و آلبوم های موسیقی مستلزم ارایه مجوز بوده و بدون مجوز به عنوان محتوی غیر مجاز خوانده می شود و قابل انجام نمی باشد.

در قالب تولید جعبه یا ولت این آلبوم های مو سیقی که در فرم عمومی و یا دسته بندی محصولات موسیقی و آلبوم ها به چند صورت انجام می گیرد که شامل انواع قاب های سی دی ،انواع ولت یا پاکت سی دی و یا استفاده در بسته بندی دی جی پک قابل انجام می باشد که بر روند نوع بسته بندی ها بطور خلاصه وار اشاره می شود تا مراحل اجرای و تولید و تکثیر آلبوم موسیقی به درازا نیانجامد اشاره می شود که از نمونه های قاب سی دی می توان به موارد زیر اشاره مختصری داشت .

قاب سی دی در بحث بسته بندی آلبوم های موسیقی :

۱- قاب باریک سی دی بصورتی که قابلیت اینسرت در یک طرف محصول را داشته و با عطف ۵ میل میباشد و در رنگ بندی مشکی و شفاف قابل ارایه میباشد.

۲- قاب پهن سی دی بصورت دو طرفه امکان جایگذاری کاور یا اینسرت محصول را میدهد و این نوع قاب نیز به دو صورت کف مشکی و کف شفاف قابل ارایه میباشد .

کلیه محصولات قاب سی دی در بخش فروشگاه سایت یا در بخش قاب سی دی و قاب دی وی دی با مشخصات و ابعاد کاور مربوطه قابل مشاهده میباشد .

 

جعبه و یا پاکت سی دی جهت تولید آلبوم موسیقی :

از انواع دیگر محصولات در بسته بندی آلبوم های موسیقی مجاز می توان به جعبه یا پاکت سی دی اشاره کرد که این مجموعه نیز با ارایه مقالات کامل در زمینه انواع پاکت های سی دی بصورت یک لت، دولت و درانواع فانتزی بصورت شیت های عمومی و شیت های اختصاصی که در بخش مقالات و بخش ساخت انواع پاکت سی دی بهمراه نمونه ارایه گردیده است قابل انجام می باشد.

پاکت CD سه لت

ارایه خدمات چاپ پاکت سی دی جهت بسته بندی آلبوم های موسیقی در انواع ساده درب دار در فرم های عمومی ، پاکت فانتزی با روکش سلفون مات و روکش یوی براق و همچنین انواع پاکت سی دی دولت و سه لت در انواع جنس های مختلف در قالب پاکت سی دی جهت تولید آلبوم های موسیقی و یا بصورت اختصاصی بهمراه جعبه در این مجموعه قابل ارایه می باشد .

مطالب پیشنهادی در زمینه تولید پاکت های CD ساده درب دار و چاپ پاکت CD فانتزی :

 

انواع روشهای تولید و ساخت دی جی پک آلبوم موسیقی :

دیجی پک که محصولی خاص و متفاوت از همه نوع آلبوم های موسیقیمی باشد و در عین حال مرسوم ترین و حرفه ای ترین  نوع بسته بندی در بخش چاپ و تکثیر آلبوم موسیقی می باشد بصورت اختصاصی در این مجموعه بصورت تک لت و دو لت و سه لت قابل اجرا و انجام می باشد .
ساخت این نوع از محصول لازمه زمان بوده و از آنجایی که این محصول بصورت اختصاصی تولید می گردد این مجموعه با داشتن انواع قالب ها در مدل های مختلف دی جی پک تولید شده از آثار مختلف در زمینه چاپ و تکثیر آلبوم موسیقی را داشته که قابل ارایه به عنوان نمونه کار قابل مشاهده میباشد.

کلیه مراحل تولید سی دی و مراحل تولید دیجی پک ، ساخت پاکت و یا چاپ کارو های قاب سی دی بعد از انتخاب نهایی بصورت همزمان اجرا می شود که کمترین وقفه در بحث تولید آلبوم را داشته باشد .

چاپ انواع پاکت CD ساده ،فانتزی سه لت و انواع دیجی پک دولت و سه لت مخصوص آلبوم موسیقی

دریافت فایل تیغ و الگو جهت طراحی  :

ارایه بسته نهایی پک آلبوم موسیقی جهت عرضه به بازار : 

در نهایت جهت ارایه به بازار یا تحویل نهایی محصول تولید شده که در هر نوع قالب محصولات امر بسته بندی بسیار قابل اهمیت بوده که بطور معمول با استفاده از بر چسب های لیبل پلمپ و یا بصورت شیرینگ و وکیوم ارایه می گردد که کلیه این مراحل در این مجموعه با سابقه طولانی و حرفه ای در این زمینه قابل اجرا بوده و امکان نمونه گیری هر نوع از خدمات پلمپ و یا شیرینگ و وکیوم بصورت سه سر دوخت قابل ارایه و مشاهده می باشد .

دریافت هولوگرام جهت نصب بروی محصول :

ارایه هولوگرام از طرف ارشاد و  دریافت هولوگرام جهت محصول تولید شده طبق روال بعد از تولید نهایی و ارایه خدمات چاپ و تکثیر آلبوم موسیقی با ارایه فاکتور از طرف مجموعه چاپ نگار قابل دریافت از موسسه رسانه دیجیتال می باشد .

“ارایه مجوز رسمی از فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت رایت سی دی و چاپ آلبوم های موسیقی  الزامی می باشد “ 

خلاصه پایانی چاپ سی دی آلبوم موسیقی : 

چاپ سی دی آلبوم موسیقی یکی از روش‌های پرطرفدار برای توزیع آثار موسیقایی است. برای چاپ سی دی آلبوم، ابتدا فایل‌های موسیقی بر روی سی دی نوشته می‌شوند. سپس، طراحی جلد سی دی برای چاپ از طریق نرم‌افزارهای مربوطه انجام می‌شود. سپس، فایل طراحی جلد و فایل موسیقی به شرکت چاپ سی دی نگار جهت چاپ سی دی ارسال می‌شود و پس از چاپ، سی دی‌ها برای توزیع آماده می‌شوند. با توجه به رونق اینترنت و دسترسی به پلتفرم‌های دیجیتالی، امروزه توزیع آلبوم‌های موسیقی به صورت آنلاین نیز انجام می‌شود، اما چاپ سی دی همچنان یکی از روش‌های مهم و مورد توجه برای گروه‌های موسیقی است.

15 دیدگاه دربارهٔ «چاپ و تکثیر آلبوم موسیقی»

  1. سلام
    من تعداد کارم پایین هست و ۵۰۰ تا سی دی هم می خوام میشه این رو با پک قاب سی دی از این دو طرفه ها انجام داد و اینکه چقدر زمان میبره ؟
    مجوز های کارم رو هم گرفتم چون اسپانسر ندارم می خوام تعداد پایین تر تولید کنم !!

    1. سلام دوست عزیز
      با ارایه مجوز مربوطه کار چاپ و تکثیرتون بصورت دیجیتال انجام میشه و زمان تحویل چاپ و تکثیر سی دی تون ۱ روز نهایتا ۲ روز زمان میبره و از بابت چاپ کاور های قابتون هم نمونه کارتون رو برای ما بفرستید براتون براورد هزینه بشه همزمان اون هم در دستور کار قرار میگیره و نهایت زمانی که واسه تولید آلبوم تون زمان میبره با بسته بندی کامل و آماده تحویل ۴ الی ۵ روز کاری در نظر بگیرید .

        1. خواهش میکنم
          نمونه قاب رو براتون لینکش رو میفرستم که در دونوع مشکی و کف شفافش رو داریم بهتون بدیم
          http://chapnegar.comمحصولات/قاب-پهن-سی-دی/
          http://chapnegar.com/محصولات/قاب-سی-دی-پهن-شفاف/

          بقیه نمونه های قاب سی دی رو هم تو منوی قاب CDو DVD در ردیف قاب سی دی قابل مشاهده هستش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

به بالای صفحه بردن