چاپ افست دی وی دی 02188784350

چاپ افست دی وی دی

چاپ افست دی وی دی|چاپ DVD افست

چاپ دی وی دی | چاپ ۴ و ۵ رنگ افست روی دی وی دی

 مرکز تخصصی چاپ و تکثیر دی وی دی ،چاپ و تکثیر دی وی دی به شیوه افست ،چاپ و تکثیر دی وی دی به شیوه دیجیتال |

مراحل چاپ افست در صنعت چاپ دی وی دی:

چاپ افست دی وی دی  یکی دیگر از روشهای چاپ DVD  می باشد در این روش به مانند سیستم چاپ کاغذ که روند خدمات و عملکرد به گونه ای است که با ارایه طرح به مرکز های لیتوگرافی و خروجی گرفتن چهار زینک در رنگ بندی زرد ،قرمز ،آبی و مشکی دریافت می شود که این زینک ها همانند چاپ افست کاغذ بروی دستگاه چاپ افست دی وی دی بسته می شود و با انتقال رنگ از برج های رنگی طرحی چهار رنگ را بروی دی وی دی انتقال می دهد .

  تفاوت چاپ افست DVD  و چاپ افست بروی کاغذ :

فرق عمده این دو چاپ این می باشد که در سیستم کاغذ به دلیل متریال اولیه که کاغذ بوده و سفید می باشد در DVD  سطح کاملا نقره ای یا همان تولید استمپری می باشد منظور از نقره ای سطحی که چاپ بروی آن نقش می بندد می باشد و نه سطحی که دیتا رایت و انتقال داده می شود به همین منظور با توجه به سفارشاتی که در رنگ بندی از سفید استفاده شده باشد قبل از چاپ لایه سفید رنگ یا تمپلات سفید ابتدا سطح اولیه دی وی دی را پوشش می دهد و بعد از پوشش سطح با زمینه سفید چاپ آغاز و با ترکیب چهار رنگ اصلی نقش و طرح بروی دی وی دی انتقال و عملیات چاپ افست دی وی دی انجام می شود .

منظور از رنگ پنجم در صنعت چاپ offset چیست ؟

منظور از رنگ پنجم در صنعت چاپ افست کاغذ شامل رنگهای ساختگی از قبیل طلایی ، نقره ای یا رنگهای خاص بوده ولی در صنعت چاپ افست با توجه به نبود زمینه سفید در متریال اولیه از رنگ سفید به جای رنگ پنجم استفاده می شود و رنگ پنجم در چاپ افست دی وی دی رنگ سفید می باشد .

رنگ نقره ای در چاپ DVD چگونه بوجود می آید ؟

با توجه به توضیحات فوق  رنگ نقره ای در چاپ DVD  با حذف رنگ پنجم یعنی حذف رنگ سفید یا همان تمپلات بوجود می آید، که با حذف رنگ سفید زمینه کار نقره ای می شود که در اکثر داریور های مادربرد ها و محصولات الکترونیکی این موضوع به چشم می خورد و در همین زمینه باید در نظر داشت که در زمان طراحی حتما از رنگ سفید استفاده  نشود چون در خروجی کار رنگ سفیدی به چشم نمی خورد و باعث خرابی چاپ نشود.

در چاپ دی وی دی آیا امکان چاپ تک رنگ یا دو رنگ را دارد ؟

با توجه به دستگاه های پنوماتیک انتقال رنگ در این دستگاه با حذف برج های رنگی می توان رنگ مورد نظر حذف شود اما بخاطر خدماتی که دستگاه بروی دیسکت انجام می دهد موجب کسر هزینه در سفارشات نمی شود .

زمان ماندگاری  زینک ها چه مدت می باشد ؟

زمان ماندگاری فیلم و زینک در این مجموعه به مدت ۱۰ تا ۱۲ ماه یا به طریقی همان یک سال ماندگاری داشته و در آرشیو مجموعه بایگانی می شود و در صورت سفارشات مجدد قابل استفاده می باشد.

حداقل  تعداد سفارش در چاپ DVD  چه تعدادی می باشد ؟

حداقل تعداد چاپ در این سفارش ۱۰۰۰ عدد می باشد اما با توجه به هزینه های جانبی پیشنهاد می شود تعداد اولیه بالاس سه هزار عدد باشد (منظور از هزینه های جانبی شامل فیلم و زینک می باشد ) به همین منظور به جهت سفارشات در تیراژ های ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ عدد چاپ دیجیتال دی وی دی پیشنهاد می شود.

در سیستم تولید استمپری دی وی دی در این مجموعه تمامی سفارشات با چاپ افست انجام و تحویل شما مشتریان میگردد .

جهت دریافت مقالات بیشتر در زمینه چاپ و تکثیر دی وی دی به شیوه های مختلف و چگونگی انجام مراحل مقالات ما

را دنبـال کنید و جهت دریافت قالب طـراحی لیبل و لیبل های لایه باز طـراحی شده به صفحات مربوطه مــراجعه نمایید.

2 دیدگاه دربارهٔ «چاپ افست دی وی دی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

به بالای صفحه بردن