نمونه چاپ سی دی (بخش اول)

نمونه چاپ سی دی

نمونه چاپ سی دی | نمونه گیری قبل از چاپ

ارایه نکات و پاسخ به سوالات در باره چگونگی و مراحل چاپ سی دی با ارایه تعدادی از نمونه کارها

بخشی از سفارشات انجام شده در این مجموعه که بصورت های مختلف بصورت چاپ دیجیتال ویا چاپ افست طی دوران فعالیت ارایه خدمات به مشتریان در این مقاله ارایه شده است و از طرفی با ارایه این مقاله قصد ارایه به پاره ای از سوالات متداول به شما مشتریان گرامی فراهم گردیده هست و نیز قابل ذکر می باشد که نمونه های ارایه شده فقط صرف همراهی تصاویر خدمات ارایه شده محصول می باشد و جهت ثبت سفارشات یا دریافت هر نمونه چاپی با توجه به طرح مجموعه تان آماده ارایه خدمات می باشیم و تحویل نمونه در کمتر از ۱ ساعت امکانپذیر می باشد .

نمونه چاپ سی دی ماهان کارشناسی ارشد

نمونه چاپ سی دی ماهان کارشناسی ارشد

چاپ سی دی دیجیتال چیست ؟

منظور از چاپ سی دی به شیوه دیجیتال چاپی است که به دسته از چاپ هایی که بوسیله چاپگر یا سیستم ارسال طرح بصوت مستقیم از دستگاه بروی سی دی می باشد یعنی حذف رابط های چاپی از قبیل فیلم و زینک و کلیشه را چاپ سی دی دیجتال گویند.

نمونه چاپ سی دی شرکت 0 تا صد

نمونه چاپ سی د ی شرکت صفر تا صد

 

تکثیر سی دی در شیوه چاپ دیجیتال چگونه است ؟

در سیستم چاپ دیجیتال سی دی عموما تکثیر سی دی ها به شیوه دابلیکیتور یا دستگاههای سری ۱به ۱۱ تایی انجام می شود.

نمونه چاپ سی دی مهندسی مشاورین فرآیند

نمونه چاپ سی دی شرکت مهندسی فرایند چاپ افست سی دی چگونه است ؟

در سیستم چاپ افست سی دی همانند چاپ کاغذ با تهیه فیلم و زینک بصورت چهار رنگ طرح مورد نظر چاپ بروی سی دی انتقال داده می شود.

چاپ سی دی آنتی ویروس

 

چاپ سی دی فوری تولید استمپر چیست ؟

استمپر روشی برای ساخت دی وی دی و سی دی می باشد که در سیستم چاپ افست سی دی استفاده می شود  تولید به شیوه استمپر با استفاده از قالب استمپر انجام می شود که تولید در این روش احتمال حتی ۱ درصدی را نداشته و به عنوان تولید سی دی اورجینال نامیده می شود.

 

نمونه چاپ سی دی  نمایشگاه مبلمان

 

چاپ سی دی نمایشگاه مبلمانمنظور از Hab Info در سیستم چاپ استمپری چیست ؟

هاب اینو یا Hab Info  در سیستم تولید سی دی در چاپ افست یا همان تولید استمپر به عنوان شماره و نامی جهت Save  و بایگانی دیسکت و اطلاعات نسبت به روند و نوع تولید ،زمان تولید و محل تولید می باشد.

 

چاپ سی دی تهرانیوی به چه مفهومی می باشد ؟

یوی ماده ای است که به جهت ضد آب کردن سطح چاپ سی دی در شیوه دیجیتال انجام میشود که به اصطلاخح روکش یوی روی سی دی  گفته می شود  قابل ذکر می باشد که در سیستم چاپ افست مرکب دارای یوی بوده و نیازی به روکش نمی باشد.

نمونه چاپ آنتی ویروس Nod32

 

چاپ سی دی تهرانمنظور از دی وی دی ۴.۷ و دی وی دی ناین چیست ؟

مقدار ظرفیت دیتا وذخیره  اطلاعات در هر نوع از ۴.۷ و ناین را باعث دسته بندی این دو شده است که هر نوع دی وی دی سازگار با دستگاه های موجود دی وی دی پلیر می باشد .

 

چاپ سی دی تهرانمفهوم تن پلات در صنعت چاپ سی دی چیست ؟

مقدار پاشش رنگی که بصورت  ترام بروی سی دی یا DVD انجام می شود اگر بصورت یکدست تمام سطح cd را دربرگیرد و نشانه ای از بافت یا ترام نباشد را تن پلات گویند.

نمونه چاپ سی دی مجموعه تئاتر شهر

 

چاپ سی دی تهرانشیوه تکثیر به شیوه اورجینال چگونه است ؟

با توجه به توضیحات داده شده در سیستم چاپ استمپری منظور از تکثیر اورجینال انتقال اطلاعات از روی قالب بر سی دی که بصورت فیزیکی انجام میگردد را تکثیر به شیوه اورجینال گویند .

چاپ پاکت سی دی تهران

 

چاپ سیلک در سیستم چاپ سی دی و چاپ دی وی دی چگونه است ؟

در سیستم چاپ سیلک بروی سی دی و چاپ سیلک بروی دی وی دی نیز همانند چاپ سیلک کاغذ با استفاده از ساخت کلیشه و انتقال طرح بواسطه روزنه های ایجاد شده در سطح شابلون انتقال می گردد و بدلیل استفاده و ایجاد لایه رنگ بروی سی دی باعث قابل حس بودن و به نوعی برجستگی خیلی ظریف بروی سی دی را ایجاد می کند .

با ارایه تعدادی از نمونه کارها و در پایان هر موضوع به بحث کوتاهی از سوالات و ابهامات در زمینه چاپ سی دی پرداختیم که با همگام بودنتان در نسخ بعدی نوشته ها به کلیه سوالات در این زمینه و ارایه همزمان تعدادی از نمونه کارها در مدل و نمونه چاپ سی دی ها و نمونه چاپ کاور سی دی می پردازیم و قابل ذکر می باشد که نمونه های چاپ ارایه شده بخشی از محدود نمونه کارهای انجام شده در این مجموعه می باشد دیگر نمونه چاپ و خدمات چاپ کاور در بخش بعدی مقالات ارایه می شود.

جهت ارسال طرح و دریافت نمونه چاپ مستقیم روی سی دی از بخش تماس با ما با ما در ارتباط و با هماهنگی ارسال شود .

5 دیدگاه دربارهٔ «نمونه چاپ سی دی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

به بالای صفحه بردن